21 Февраля 2017 в 14:42 630

«1+1 медіа» розробила нову стратегію корпоративної соціальної відповідальності

З 2017 року «1+1 медіа» впровадила нову стратегію з корпоративної соціальної відповідальності (КСВ), виділивши п`ять пріоритетних напрями: щасливі співробітники, якісна освіта, здорова нація, чисте довкілля та захист авторських прав.

«1+1 медіа» розуміє, що бізнес має бути відповідальним, а це означає думати не тільки про бізнес інтереси, а й враховувати інтереси суспільства та бути ініціатором позитивних змін. Розвивати проекти з корпоративної соціальної відповідальності компанія почала ще у 2013 році. За останні 4 роки наша країна переживала непрості часи, але незважаючи на це, проекти продовжували своє існування.

Напрям «Щасливі співробітники» включає в себе:Створення співробітникам оптимальних умов для роботи та розвитку. У компанії проводяться семінари, тренінги та майстер-класи як із залученням власних фахівців, так і національних і міжнародних експертів у галузі кіно й телебачення, менеджменту, продюсування, створення власного контенту тощо.

Піклуючись про здоров`я співробітників у компанії існує:
- комплексне медичне страхування;
- можливість пройти в офісі безкоштовно обстеження щитовидної залози, аналізи рівня цукру та холестерину в крові, вакцинацію від грипу, флюорографію; отримати консультацію дерматолога, кардіолога, офтальмолога та мамолога;
- пільги на придбання абонементів у спортивні клуби, де співробітники можуть відвідувати басейн, тренажерні та фітнес зали;
- корпоративні тренування з бігу та участь у півмарафонах;
- здорове харчування (запрошені дієтологи, проведення конкурсів, рубрики у корпоративному дайджесті. Збалансоване харчування у кафе за корпоративними знижками).

В рамках напряму «Якісна освіта» створюються проекти для навчання та розвитку українців. Задачею є здійснення не одиничних добрих справ, а орієнтація на довгострокові позитивні взаємовідносини з суспільством, на стратегію сталого розвитку.

Впроваджені та успішно реалізовуються проекти:
- Вища Школа Media and Production;
- профорієнтаційні екскурсії для школярів «Подорож до телевізійного задзеркалля»;
- програма стажування «Ближче до ТБ»;
- проект «Книголав»;
- фестиваль «Де кіно».

Проекти, що реалізовуються в напряму «Здорова нація», сприяють покращенню здоров`я українців та із залученням співробітників медіа групи допомагають вилікувати важко хворих людей:
- проект «Здійсни мрію»;
- благодійні аукціони, які проходять в ефірі програми «Сніданок з 1+1»;
- ТСН Допомога;
- 2+2 Допомога;
- проект «День Святого Миколая»;
- проект «Міжнародний день людини з синдромом Дауна»;
- регулярний збір крові в рамках проекту «Донорство»;
- соціальна реклама, яка закликає людей стати донорами крові.

Прагнучі мінімізувати негативний вплив на навколишнє середовище, в рамках напряму «Чисте довкілля» було впроваджено «Зелений офіс» - ряд заходів, які сприяють раціональному використанню природних ресурсів. Всі ініціативи здійснюються під гаслом: «зменшуй, перероблюй і повторно використовуй».

І звичайно ж, весь комплекс діяльності компанії відповідає державним екологічним стандартам. На всі матеріали та обладнання, що купуються компанією, є сертифікати відповідності екологічним і санітарним нормам.

Працюючи в напрямі «Захист авторських прав» реалізується курс семінарів, які спрямовані на підвищення рівня правової свідомості співробітників, а також на висвітлення шляхів захисту власних творів.

«1+1 медіа» ініціювали національну програму «Чисте небо», спрямовану на захист прав інтелектуальної власності в мережі Інтернет та разом з іншими українськими медіа групами сприяють вирішенню проблеми.

«Ми, напевно, єдина компанія на медіа ринку, яка займається питаннями корпоративної соціальної відповідальності системно та розробляє окрему стратегію. Ми розуміємо, що наш бізнес працює в зоні з високою турбулентністю і нам необхідно будувати його сталим. Саме тому ми переглянули свою КСВ стратегію та фокусуємось на зовнішніх проектах, актуальних для ринку – боротьба з піратством, популяризація зелених ідей, освітні проекти і на внутрішніх – здоровий спосіб життя і навчання. Для нас вкрай важливо, щоб кожен співробітник міг пишатись компанією і розумів, що його робота має додаткову соціальну значимість», - говорить Світлана Павелецька, PR-директор «1+1 медіа».

За матеріалами прес-релізу
 
,