11 Августа 2017 в 18:27 1015

21 рік Publicis One: в єдності сила

Лідер галузі, котрий вже рік як носить назву Publicis One, офіційно й водночас у невимушеній атмосфері відзначив свій 21-ий день народження на вітчизняному ринку.

Понад триста співробітників найбільшої міжнародної комунікаційної групи в Україні мали чудову нагоду переконатися, що разом не лише ефективніше працювати, а й веселіше святкувати.

Авангард інтегрованої команди Publicis One
Авангард інтегрованої команди Publicis One
Урочисті звернення Міши Лукіча, СЕО Publicis One регіону Центральната Східна Європа, та Олега Попенка, СЕО Publicis One в Україні та Східній Європі,були лаконічними, проте сповнені тепла й гумору.
Привітання від Міши Лукіча, CEO Publicis One Central & Eastern Europe
Привітання від Міши Лукіча, CEO Publicis One Central & Eastern Europe

Олег Попенко поділився листом двадцятилітньої давнини, який заслуговує того, щоб стати частиною корпоративного епосу, що яскраво передає атмосферу роботи офісу, дуже невеликого в перші місяці після започаткування групи в Україні. Адже історія її розвитку розпочалася у 1996 році, коли рекламні агентства DMB&B та Leo Burnett відкрили представництва, щоб підтримати вихід своїх перших міжнародних клієнтів на вітчизняний ринок. 

Розповідь Олега Попенка, СEO Ukraine & Eastern Europe про те, як все починалося
Розповідь Олега Попенка, СEO Ukraine & Eastern Europe про те, як все починалося

Звісно, не обійшлося без теплих і цілком заслужених слів на адресу кожного із агентств групи, адже більшість із них неодноразово очолювали рейтинги креативних та медійних агентств, а сама група вже понад 15 років залишається незмінним лідером за обсягами розміщення реклами у національних ЗМІ.


А як допомогти відчути свою приналежність до одного цілого тим командам агентств, які хоча й пов’язані гаслом “The Power of One”, проте нечасто перетинаються у повсякденній роботі? Для цього існує перевірений тисячоліттями рецепт – музика і ритм. Тому єднаючим і водночас неймовірно позитивним досвідом виявилася участь усіх охочих в імпровізованому оркестрі ударних інструментів під проводом досвідчених професіоналів.

Музика і ритм, які єднають
Музика і ритм, які єднають

Однак Publicis One надихається не лише спрямованістю на професійну бездоганність та вмінням зі смаком відпочивати, але й прагненням до всебічного розкриття талантів кожного із членів великої команди групи та реалізації соціально значущих проектів.


Зокрема, директор з розвитку медіа Енвєр Кікава привітав переможців гумористичного digital квесту, що протягом кількох тижнів проводився серед молодих левів (бо саме лев є логотипом групи). 

Вітання найактивнішим левам від директора з розвитку медіа Енвєра Кікави
Вітання найактивнішим левам від директора з розвитку медіа Енвєра Кікави

А директор з розвитку креативного напрямку Олена Бакум-Рамола анонсувала новий етап роботи над соціально-просвітницькими проектами. А кошти, вже зібрані співробітниками в обмін на лоти, створені їхніми ж власними руками, будуть спрямовані на благодійні цілі.

Директор з розвитку креативних агентств Олена Бакум-Рамола оголошує рік соціальної відповідальності
Директор з розвитку креативних агентств Олена Бакум-Рамола оголошує рік соціальної відповідальності

Якщо вдатися до мови психології особистості, то можна констатувати: Publicis One в Україні минає неспокійні часи дитинства-юності й входить у свою найпродуктивнішу пору – епоху дорослості, спрямовану на невпинну трансформацію й осмислений розвиток.


За матеріалами прес-релізу

 
,