06 Октября 2017 в 09:32 242

ADCE оголошує лайн-ап та тему 4 Європейського фестивалю креативності

Клуб арт-директорів Європи презентує програму та анонсує тему 4 Європейського фестивалю креативності «Уявіть креативний інтелект».

Клуб арт-директорів Європи повертається з насиченою програмою, яка складається з конференцій, воркшопів, виставок та нетворкінгу. В рамках фестивалю будуть оголошені переможці та гран-прі конкурсу ADCE Awards. Фестиваль пройде в Disseny Hub, Барселона, з 9 по 11 листопада 2017 року.


Chief Innovation Officer в Happiness Anywhere, Kris Hoet разом з цьогорічним куратором прокоментували обраний концепт: “Наступна індустріальна революція буде креативною - і це хороші новини. Але треба бути готовим до переосмислення всього робочого процесу. Саме тут «креативна уява» і бере свій початок“.


Найбільш очікуваною є серія лекцій та семінарів «Уявіть креативний інтелект», де ключові експерти в області креативу розкриють зв’язок між уявою, технологіями та креативністю. Серед хедлайнерів: Fernanda Romano, Steve Vranakis, Jamshid Alamuti, Tom De Bruyne, Luna Maurer та Helge Tenno.



10 листопада відбудуться різного плану та з різними підходами до ‘Уявлення креативного інтелекту’ дискусії. Вони розділені на три ключові теми.


  1. Уявні ідеї:
    · Fernanda Romano, Strategy and Creative Director в Malagueta Group, проаргументує, чому штучний інтелект не зможе замінити креаторів;
    · Steve Vranakis, Google Creative Lab разом з D&AD President, продемонструє чому ми всі маємо прагнути бути креативними активістами.
  2. Уявний бізнес:
    · Tom De Bruyne, Founder of Sue Amsterdam, буде ділитись стратегіями створення вбивчо креативної культури;
    · Helge Tenno, Transformation Strategist в Jokull AS, поділиться технікою подолання розриву між баченням компанії та реальністю.  

  3.  Уявний досвід:
    · Luna Maurer, Founder в Studio Moniker буде досліджувати соціальні ефекти технологій;
    · Julio Obelleiro, Founder в Wildbytes, покаже як використати очікувані технології, задля перетворення ідей в неочікувані сюрпризи.


11 листопада, Європейський фестиваль креативності буде присвячений практичному вивченню та демонстрації найбільш надихаючих талантів світу, з метою підбурити людей виходити зі своїх комфорт-зон та обрати один з семи креативних воркшопів.

Учасники можуть обрати між темами візуалізації даних, яка виходить за кордони реального та візуальних розповідей історій з Domestic Data Streamers, долучитись до Triggers на експеримент з інструментами прийняття рішень або  заглибитись у тему штучного інтелекту та машинознавства з Jamshid Alamuti.


Також воркшопи будуть проводити деякі спікери з першого дня фестивалю. Наприклад, Fernanda Romano буде надихати учасників думати як підприємці, творити як дизайнери та вести себе як хакери, поки Julio Obelleiro ділитиметься знаннями експериментальних інновацій. 


Для тих, хто шукає чогось дійсно унікального, ісландські креатори Gagar?n будуть навчати новим технологіям віртуальної, доповненої та змішаних реальностей, ELISAVA демонструватимуть практичний досвід на нових креативних матеріалах. 


Виставки, інсталяції та покази кейсів, - все стосуватиметься теми технологій та креативності.


На учасників очікує відкриття pop-up виставки з автопортретами від 20 відомих ілюстраторів з усього світу. Виставка "SELF" надихає та провокує на безцільні розмови про те, як художники визначають себе в епоху селфі.


Також у суботу головну сцену займе High Potentials, інноваційне талант-шоу, яке збирає молоду кров та пропонує їм роботу від ключових гравців індустрії. Молоді креатори матимуть унікальну можливість продемонструвати себе перед креативними та HR директорами з усієї Європи. Після презентацій, молоді таланти зустрінуться з такими агентствами, як: DDB Hamburg, Grabarz & Partner, J?nsson & Le’macks and S,C,P,F та іншими в форматі “speed dating”.

Цього року в рамках фестивалю креативності вже в 26 раз пройде нагородження ADCE Best of European Design and Advertising Awards - єдине міжнародне змагання, яке збирає нагороджені роботи з найпрестижніших конкурсів Європи.


Агентства і фізичні особи з усієї Європи все ще мають змогу віддати свої роботи на оцінку 62 топ лідерів рекламної індустрії, включаючи Steve Vranakis, D?rte Spengler-Ahrens та президента ADCE - Ami Hasan.


Нагороджені золотом роботи будуть продемонстровані ввечері суботи, а гран-прі буде оголошено на під час вечірки.


Квитки є загальнодоступними вартістю від €60. Члени ADCE, студенти та члени професійних спільнот мають спеціальні знижки.


Додаткова інформація:  www.europeancreativityfestival.com

 
,