18.06.2019 в 09:39

Бренд маринованого м'яса для пікніка Наша Ряба Апетитна випустив власну марку вугілля для мангалу

Апетитна – це саббренд дороблених продуктів Наша Ряба, лінійка маринованих частин курки.

Комментарии 431

Випуск вугілля для розпалювання мангала – частина маркетингової стратегії. Ще одна точка контакту з цільовою аудиторією, яка пов'язує бренд із темою пікніків в літній період. Вугілля можна купити в мережах Сільпо, Новус, Епіцентр, Rozetka, Socar, Мегамаркет, Fozzy.

Проект реалізований спільно із виробником Drova Bobra. Стратегією просування Наша Ряба Апетитна займається Rockets. Growth R&D.

Клієнт: Наша Ряба Апетитна

Иван Філіппов, керівник напряму «Управління торговими марками»

Сергей Костя, провідний менеджер маркетингових комунікацій

Анна Александрова, менеджерка з розвитку м'яса птиці

Агентство: Rockets. Growth R&D

Максим Боритко та Артем Карелін, креативні директори

Вікторія Макарова, продюсерка

Влад Полонський, СЕО

Дизайн-студія: Bambuk

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода