23 Июля 2018 в 11:48 1050

Cannes Lions – 2018: людяність, технології та креатив

Саме ця ідея була головним інсайтом і самого фестивалю, і тих доповідей, які нам пощастило почути від очевидців легендарного фестивалю Cannes Lions 2018 й експертів ринку маркетингових комунікацій на XIII Канській сесії МАМІ.

Креативність лунала майже з перших хвилин, з першими нотами каверів від гурту Streetlights band, які міксують класичні інструменти з драйвовими пасажами. Відчути атмосферу Франції допомогла вишукана кулінарна прелюдія від кейтерінг-партнера Bon Appetit з акордами коктейлів від Martini. Отже, французький настрій було задано одразу. 

Відкрила Канську сесію МАМІ Ірина Кузнєцова, офіційний представник Cannes Lions в Україні. «Креативність вже давно перестала бути прерогативою рекламних агенцій. На міжнародному фестивалі було представлено роботи майже з усіх напрямків нашого життя, і кожний кейс-переможець підтверджує, що креатив не тільки допомагає зростанню бізнеса, а також змінює нас, оточення, суспільство в цілому, - відзначила Ірина. - Людяність, технології та креатив – це сьогодні три кити успіху для будь якої людини та будь-якої компанії».    

Тетяна Попова, керуючий партнер Arena Media Expert, ділилась своїми враженнями у форматі «Щоденника Фестивалю». Останніми роками фестиваль вийшов з Палацу на Набережну та пляжі, де відбувалися заходи та нагородження – живий приклад людяності та креативності. Цікаві виступи топів Unilever, Apple, Havas, Lacoste та Instagram дали нові ідеї і розуміння, що в глобальному світі, сповненому креативу, немає недосяжних цілей.
Світлана Степаненко, CEO TWIGA Ukraine, у своєму огляді кейсів фестивалю відзначила головні акценти, на які варто звернути увагу.  По-перше, категорії Promo & Activation вже не існує, замість неї з’явилася ширша категорія Experience. У цій категорії організатори зосередили увагу саме на кампаніях з новим споживацьким досвідом у різних тачпоінтах. А new customer experience - це світовий тренд, який ставить споживача, його потреби та очікування у центр стратегії бренду. Другий тренд - вирішення Sustainable development goals: міжнародні компанії об’єднуються, аби вирішити глобальні проблеми людства. Бренди – головні дійові особи цих позитивних змін, ініціатори та генератори. І кожен може відчути причетність і приєднатись до руху. Також сьогодні споживачі все частіше замінюють професіоналів в промоції брендів. Все більше компаній прагнуть залучити людей у свою діяльність, генерувати UGC не тільки в інтернеті, але і в житті. При цьому постійні користувачі і справжні фанати брендів замінюють професійних продавців, маркетологів та ін.   Ще один факт про канські проекти: насправді, серед них не так багато свіжих ідей в порівнянні із великою кількістю нових способів їх реалізації. Цей тренд набирає обертів завдяки креативному використанню сучасних технологій. 

Марія Дахлалла, CEO All Motion Group, запропонувала свій цікавий погляд на кейси фестивалю. Людяність вражає не тільки журі Cannes Lions, але й усіх людей, і неважливо, чи це суперскладна технологія або проста пісня. Емоції, здатні розбудити хвилю в серці, перемагають та ведуть до позитивних змін. 

Христина Курганська, засновник та керуючий партнер Ol.factory, представила незвичайний огляд кейсів Cannes Lions: «Чим пахне Канський Лев?». Аромабрендінг, новий ключ до свідомості та навіть підсвідомості людини. Її доповідь, ретроспектива декількох фестивалів, презентувала переможців, які використовували аромати: музей відчуттів, подорож-квест за «ароматною» картою, кавова приманка для відомої кондитерської… Ще один тренд, вартий уваги.

Завершуючи вечір, виступив Костянтин Мельников, senior copywriter Havas Engage, з доповіддю "Креатив людині – WOW, або кілька слів про кейси". Костянтин презентував кейси, емоційні, живі, які до того ж є ефективними та «робочими», та поділився думкою про те, як зробити свій надзвичайний WOW-проект. 

Сесія пройшла цікаво та натхненно завдяки учасникам та нашим партнерам. Власне, сама організація Канської сесії могла б бути фестивальним кейсом, адже все було креативно, технологічно та дуже людяно. А простір Pochayna Event Hall – це модне місце для ідей нового покоління, в якому можливо все. Навіть політ у космос, що його організував Дмитро Нікулін для гостей. Завдяки сучасним технологіям та комплексу проекції формату 360, учасники відчули справжній wow-ефект. 

Event-партнер All Motion Group майстерно відтворили київську версію канської вечірки – вишукана та жива атмосфера, приємна музика та розваги. Ведучий Денис Сурков, засновник DS Lab - продюсерського центру нового формату, чудово доповнював спікерів та підтримував темп заходу. Учасники отримали не тільки нові знання та  задоволення від спілкування, але й смачний подарунок від кейтеринг-партнера Bon Appetit.

Пропонуємо ознайомитися з презентаціями спікерів за посиланням.
Відео виступів та фотозвіт XIII Канської сесії дивіться на сторінці МАМІ в Facebook.

За матеріалами прес-релізу
Присоединяйтесь к нашему каналу в Telegram.
 
,