21 Марта 2018 в 13:36 582

Денис Урусов: Щоденна рутина – ворог креативу

23 березня Денис Урусов, Creative Group Head, Scholz & Friends Kyiv, виступить з темою «Епічній direct mail» на конференції Best Marketing Practices в рамках фестивалю WOW DONE AWARDS 2018.

«Щоденна рутина ворог креативу. Цей бриф не фестивальний, тут роботи всього на півгодини. Клієнт окнув і «ОК». Це все від лукавого. Будь-який бриф – фестивальний. Питання тільки в тому хочеш ти цього чи ні», говорить Денис.


На якому етапі ви розумієте, що кампанія дійсно WOW?


Ти або віриш в ідею з самого початку і втілюєш її. Або просто відпрацьовуєш заробітню плату.


5 WOW-хаків:


#1 Потреби клієнта необхідно усвідомити.

#2 Немає мотивації немає креативу.

#3 Якщо не подобається, значить, потрібно думати ще.

#4 Ідеї потрібно продавати.

#5 Для всього цього потрібна команда.


Нагадуємо, що крім конференції Best Marketing Practices, в програмі фестивалю – Церемонія нагородження конкурсу WOW DONE AWARDS 2018, а також вечірки, екскурсії та безліч емоцій.


Повна програма фестивалю вже опублікована на сайті non-media.com.


У разі виникнення питань, просимо звертатися до оргкомітету: +380 44 490-90-30, Катерина Грабовська, festival@vrk.org.ua  і Ольга Підгірська, project@vrk.org.ua.


sostav.ua

Присоединяйтесь к нашему каналу в Telegram.
 
,