04 Апреля 2016 в 16:58 2729

Digital-btl-magic: досвід української агенції

Сергій Гермашев, директор агенції маркетингових сервісів Full Contact, та Сергій Лукашенко, Creative Project Manager агенції, розповідають, як змусили столітній пам’ятник рухатися, привернули увагу до українського виробника та підняли продажі бренду.

Сергій Гермашев, директор Full Contact


Український виробник техніки, компанія Impression існує і зростає вже більше 19 років. Мало хто знає, але це єдина компанія-виробник комп’ютерної техніки, яка має власне виробництво на території України і може надавати ринку 1500 гаджетів щодня. Виробництво побудовано на принципах, які працюють у світових компаніях. Періоди контролю якості виробництва компанії відповідають стандартам світових лідерів.


Тобто, на момент знайомства з клієнтом, ми мали з одного боку якісний продукт українського виробництва за доступною ціною, а з іншого – українського споживача. Ситуація, чесно кажучи, доволі складна, і поясню чому. Український споживач робить свій вибір комп’ютерної техніки та смартфонів у такому потужному конкурентному середовищі, що складається зі світових лідерів – брендів Apple, Samsung, Lenovo, Acer. Ці бренди вкладають у рекламу на українському ринку тисячі і тисячі доларів. У конкуренції між собою вони розгорнули серйозну боротьбу за українського споживача. Тож як продавати продукт який іде в розріз зі стереотипами українців – продукт українського виробництва? До того ж стереотип, що українські компанії не можуть виробляти якісний продукт, має давні корені. Наші співвітчизники задаються питаннями: українські інженери – хто вони? Хто їх знає? Україна має свої потужності виробництва? Якої воно якості?


Для нас, як для рекламної агенції, ця проблема була зрозумілою, але надскладною. Як переорієнтувати українського споживача і звернути його увагу на український продукт? Як продавати гаджети українського виробництва в умовах конкуренції зі світовими гігантами?


Рішення було знайдене. Автори ідеї – команда креативної агенції Tabasco. Технічна реалізація – команда нашої агенції Full Contact. Всі потужності для фактичної реалізації проекту були надані компанією Impression. Таким чином, у процесі реалізації рішення були задіяні виключно українські компанії. Несподівана реклама для Impression Electronics про яку далі піде мова – це 100% український продукт.

Сергій Лукашенко, Creative Project Manager Full Contact


Щоб показати, що Україна рухається вперед і розвіяти міфи українського споживача, ми вирішили використати у кампанії той символ, що являє собою цінності українців – пам’ятник гетьману Богдану Хмельницькому на Софійській площі у Києві.


Богдан простояв нерухомо в бронзі 127 років. І ось, у 2015-му, настав час йому стати першим в світі інтерактивним пам’ятником, який зміг би своїм рухом показати, що Україна також рухається вперед і є високотехнологічною державою. Щоб оживити пам’ятник, спеціалістами Impression, командою агенцій Tabasco і Full Contact, було розроблено складний конструктив. Для простоти розуміння технічних деталей – технологія виглядала так:

Щоб змусити пам’ятник рухатися, Богдана Хмельницького було від фотографовано з усіх сторін. Йому дісталася шикарна фотосесія, на основі якої була створена детальна 3D модель пам’ятника. Створивши модель, їй було надано основні рухи.


Ми мали «розчинити» пам’ятник у його звичному оточенні, ідеально вписати у ландшафт, контур міста. Для цього було встановлено дві камери, які постійно знімали оточення пам’ятника і передавали інформацію, що синхронізувалась  разом з 3D моделлю на серверах через Catalist PRO і виводилася безпосередньо на digital-конструкцію.


Щоб зрозуміти масштабність роботи, давайте порівняємо digital-пам’ятник з простими речами. Площа екранів – 305 кв.м, це як баскетбольна площадка. Потужність – 367 кВт. Щоб виробляти таку потужність, потрібно 16 вітрогенераторів. Вага – 39 тон. Пам’ятаєте масштаби пам’ятника «Батьківщина Мати»? Вага його щита – 12 т, вага конструкції digital-пам’ятника Богдану втричі перевищила вагу щита. Висота екранів – майже 8 м. Загальна висота конструкції – 11,5 м. Конструкцією, яку ми створили, можна було з легкістю накрити зверху два Білази! 

 video

Сергій Гермашев, директор Full Contact


Далі – про складнощі.


По-перше, сам пам’ятник Богдану – це національна спадщина. Отримати дозвіл на роботу з національною пам’яткою – завдання складне. Проте аргументи, що перформанс, чи своєрідна «арт-інсталяція» з Богданом у головній ролі приверне увагу внутрішніх та зовнішніх туристів, підвищить туристичний потік до столиці, знайшли відгук у відповідальних державних установах.


По-друге, такий собі жарт архітектора, виконання пам’ятнику у перспективі, зіштовхнув нас із проблемою диспропорцій 3D  моделі. Насправді Богдан Хмельницький є велетнем, а його кінь нагадує невеликого віслюка. Якщо без будь-яких коригувань відправити його в галоп, складається враження, що то не кінь везе гетьмана на собі, а гетьман, тримаючи коня між ногами, стрибає разом з ним.


По-третє, погодні умови. Непередбачувані. А завдання, нагадаю, «розчинити» пам’ятник у навколишньому середовищі. Глядачі мають дивитися на нього, як на реальний пам’ятник, що раптом поскакав. Щоб пристосувати інсталяцію до погодних умов, ми розробили більше 10 шаблонів, які повторювали імовірні погодні умови: позицію сонця, дощ, хмари. В потрібну мить такі погодні «спец ефекти» підвантажувалися на основну картинку.

Сергій Лукашенко, Creative Project Manager Full Contact


На скільки результативною стала кампанія, яку ми провели? Чи вдалося нам змінити відношення українців до української комп’ютерної техніки?


Протягом перших декількох тижнів Богдан зайняв позицію новини №1 українського інформаційного простору. Ми отримали сім безкоштовних історій на національних телеканалах. Потрапили навіть у російську програму Life News, де digital-Богдан став темою для жартів цілого випуску. Ведучі рекомендували українським політикам, щоб трохи оживитися, теж звернутися до компанії Impression.


Ми отримали 124 статті в медіа-ресурсах, більше 95% яких згадували бренд Impression Electronics. Загальна кількість контактів склала 51 млн. Кількість відвідувачів сайту Impression Electronics зросла на 21%, кількість дзвінків на гарячу лінію – на 30%.


Наостанок хочу запросити: шановні колеги, давайте більше уваги звертати на продукти українського виробництва. Адже серед них є дійсно достойні приклади. Українські інженери не стоять на місці і рухають нашу державу вперед. 


Анастасія Лівшиць, PR Officer, Impression Electronics


Завдання, що постало перед нами, було досить амбітним – дати гідну відповідь на стереотип про те, що Україна не може виробляти щось вражаюче.


Ми звернулися до такого масштабного дійства на перетині технологій та історії не випадково. Саме для Impression Electronics, як українського бренду, важливо було показати спадкоємність резонуючих в душі кожного українця культурних символів і сучасності, яка неможлива без високих технологій.


Позитивна реакція українців і преси на digital-пам’ятник Богдана Хмельницького довела, що українські інженери та фахівці можуть створювати сучасні і справді вражаючі проекти. Саме з тези «Україна не стоїть на місці. Наші інженери рухають її вперед», який ми донесли українцям, створивши наймасштабніший в країні технологічний перфоманс, почалася побудова знання бренду Impression Electronics, як сучасного українського виробника комп'ютерної електроніки.


sostav.ua

 
,