10 Марта 2016 в 09:56 3190

Друга серія: “Не роби маркетинг без мобайлу, попиваючи березовий сік у себе на дивані”

А якщо серйозно, то нам всім треба перестати думати тільки про себе і подивится навколо.

Де споживач, в якому він знаходиться контексті, чого потребує, що його цікавить саме в цей момент.

Трохи детальніше про це в статті про принципи Google Now “Who, what, when?”, які можна і потрібно застосувати не тільки до мобільного, але й до всього маркетингу.

Цей підхід змінить чимало, адже завдяки йому ми можемо перейти від маркетингу переривання до маркетингу користі і, можливо навіть, дружби зі споживачем:) І контекстні тактики змінять не лише маркетинг і продаж, але й вплинуть на програми, операційні системи та їх інтерфейси. Дехто навіть пророкує еволюцію смартфонів від окремих розрізнених аппів до інтегрованого центру керування. Детальніше про це в статті про те, як треба мінятися гаджетам, щоб встигнути за особистими потребами користувачів.

Друга серія: https://www.facebook.com
Присоединяйтесь к нашему каналу в Telegram.
 

Доступно про мобильный маркетинг

Автор - Назар Грынык, директор агентства мобильного маркетинга LEAD9

,