08 Сентября 2017 в 11:40 738

Epica відкрита для подачі робіт

Epica Awards 2017 офіційно відкрита для подачі робіт з двома новими категоріями та розширеною командою журі. Дедлайн – 30 вересня.

Epica займає унікальне місце серед інших нагород, адже суддями виступають журналісти. Агентства, що подаються на Epica, фактично вже одержали перемогу, адже їх роботу бачать ті люди, які можуть розповсюдити інформацію про їх талант.


Цього року, разом з всесвітньовідомими журналістами з таких видань як Adweek, Campaign, Creative Review і Shots, ми додали нішу інших провідних спеціалістів медіа, для конкретних категорій.


Наприклад, до категорії крафт додався німецький журнал Digital Production. Для категорії віртуальної реальності, ми додали спеціалістів з журналів VRODO і ARVR. Окрім цього, оцінювати роботи буде британський спеціаліст зі зв'язків з громадськістю з "The Holmes Report" . А щоб свіжим та професійним поглядом аналізувати фешн-кампанії, ми запросили редактора з Marie Claire, Франція.


У 2017 президентом журі виступить Spencer Baim, Chief Strategic officer в VICE Media.


Цьогорічна нагорода також додає дві нові категорії: Music Video і Online & Mobile Services (які охоплюють рекламні кампанії для цифрових брендів, накшталт Airbnb та Uber). Церемонія нагородження пройде в 16 жовтня в Meistersaal, Берлін. 


Традиційно, кожне агентство, що подає роботи, безкоштовно отримує копію щорічної Книги Epica – 400 сторінок креативного натхнення.


Список журі.


Подати роботу.


sostav.ua

 
,