20 Марта 2018 в 14:01 659

Iplace про унікальні можливості крос-медійного планування на конференції Best Marketing Practices

Богдан Левченко, СЕО iplace серед спікерів конференції Best Marketing Practices у рамках фестивалю WOW DONE AWARDS 2018. Він виступить із темою «Новорічний продаж у вересні для великого ритейл-гравця».

Чому ви обрали саме цю тему для своєї доповіді? Наскільки вона актуальна?


Тема розкриває унікальні можливості крос-медійного планування. Наш підхід дозволив об’єднати ключові переваги ТБ та digital-розміщення в єдину складову. На реальному кейсі можна буде прослідкувати вплив такого підходу на ключовий показник бізнесу клієнта – зростання продажів.


На якому етапі ви розумієте, що кампанія дійсно WOW?


Як правило, це стає зрозумілим після першого тижня розміщення, іноді – через кілька днів після початку кампанії. Але бувають і винятки: коли ще на етапі розробки стратегії розумієш, що кейс буде WOW.


 5 WOW-хаків (по вашій доповіді)


#1 Щоб досягнути основних KPIs та збільшити продажі, створіть штучний ажіотаж, взявши за основу актуальні події або свята. Наприклад, до дня народження компанії привертайте увагу аудиторії акційними пропозиціями.


#2 Для збільшення продажів не завжди потрібно відкривати нові точки. Іноді достатньо спровокувати зростання трафіку.


#3 Не бійтеся експериментувати з цільовою аудиторією. Якщо ви впевнені, що ваші потенційні клієнти – це люди тільки певного віку та статі, спробуйте вийти за рамки. Нерідко за цими рамками на вас чекатимуть приємні несподіванки.   


#4 Виділяйте підсегменти своєї цільової аудиторії та окремо спілкуйтесь з кожним з них, намагаючись максимально персоналізувати рекламні повідомлення.


#5  Більше не завжди означає  краще: комунікація зі споживачем має відбутися рівно стільки разів, скільки потрібно для здійснення покупки. Ми змогли цього досягти з нашою власною розробкою, створеною на основі математичної моделі – TRP-Калькулятором.


 Чого ви очікуєте безпосередньо від фестивалю WOW DONE AWARDS?


Нових цікавих кейсів, які раніше не були представлені широкому загалу.


З детальною програмою Best Marketing Practices можна ознайомитись за посиланням.


У разі виникнення запитань, просимо звертатись до оргкомітету: +380 44 490-90-30,  Катерина Грабовська, festival@vrk.org.ua та Ольга Підгорська, project@vrk.org.ua


Чекаємо зустрічі у Чернівцях!


sostav.ua

Присоединяйтесь к нашему каналу в Telegram.
 
,