21 Сентября 2016 в 15:14 2422

Как сдать свое рабочее место в аренду

В этом году право принять участие в судействе конкурса ADCE Awards 2016 и поехать в Барселону получили две украинские креативные пары. Оксана Капранова и Виталик Капустян из THINKMcCANN представили идею RENTMcCANN и заняли второе место в конкурсе The Greatness Challenge.

RENTMcCANN - твоя быстрая карьера в THINKMcCANN

Чтобы собрать денег на поездку в Барселону, ребята придумали сервис, позволяющий арендовать рабочее место копирайтера и арт-директора в их агентстве. Проект реализуется с помощью сайта, на котором каждый желающий может выбрать удобную дату, забронировать место и просто прийти в агентство в выбранный день. Всем участникам обещают удобные рабочие места, участие в проектах агентства, а также возможность поработать вместе с креативным директором агентства THINKMcCANN. А для тех, кто хочет их просто поддержать, Оксана и Виталик предлагают купить фирменные футболки проекта.

В интервью Sostav.ua Оксана и Виталик рассказали о секретах создания проекта.


Какой опыт вы планируете получить от этого проекта?


Оксана: Найкрутіший досвід – придумати шалену ідею, а потім таки знайти спосіб привести її до життя. Це варто багато. І звісно ж славетне журі у Барселоні – просто подивитись і послухати як ці люди мислять вже неймовірно, а що ж буде якщо спробувати із ними посперечатись).


Виталий: Найголовніше – це досвід створення, оформлення і подачі реального кейсу на фестиваль. Звісно, вже на місці хотілось би познайомитись з європейськими колегами, побачити якісь фішечки, здивуватись чомусь. Посидіти в журі престижного міжнародного конкурсу – також ексклюзив. Молоді креативщики взагалі багато реклами передивляються, а тут прямо свіжі кейси, які можливо ще й на Ads of the World не засвітились.


Чем полезны такие проекты для специалистов рекламно-коммуникационного рынка?


Оксана: Важливо завжди висмикувати себе із буденності, вирішувати нестандартні задачі, шукати ходи туди, де ти ще не був. Тому, як на мене, всі виклики треба приймати, все йде у розвиток. І у Європі має бути харашо – порівнювати рівень сміливості і щирості, дивитись на красиві картинки, практикуватись у питті сангрії – корисно кожному спеціалісту. До того ж дізнаємось як журі судять, всі інсайти і секрети, а потім повиграємо всі фестивалі.


Виталий: Змагання завжди дають хороший поштовх до розвитку. Щоб досягти позитивного результату, треба добряче набити гулі. Такі проекти штовхають вас на нестандартні рішення, змушують вийти за рамки. Все це потім можна й потрібно переносити у робочий процес.


Помните момент, когда идея пришла вам в голову? Как это произошло?


Оксана: Ходив за мною Віталік – давай штормити, каже, давай штормити. І добився таки свого.


Виталий: Спочатку був такий великий список ідей, записували все. В смітник його. Потім ще підхід, і ще. На якомусь етапі стало зрозуміло, що багато ідей вже десь були реалізовані (ця прямо дуже прикро, коли ти впевнений в ідеї на 100%, а потім пробиваєш, що так вже робили) чи вони схожі на минулорічний проект, чи ми їх просто не зможемо реалізувати.


Тоді задумались, а чим таким унікальним ми можемо зацікавити людей? Наш капітал – козирні місця в крутому агентстві. Давай їх здавати! Оксана сказала «це смішно» – остаточний  показник, що цю ідею треба брати.  


Что было самым сложным в реализации вашей идеи?


Оксана: Змусити задумане працювати – чітко і зрозуміло розказати фейсбуку, хто що навіщо і чому це ми в Барселону за ваші гроші, а ви маєте замість нас попрацювати.


Виталий: Перейти від задумки до її втілення. Дві ділові ковбаси, багато роботи. Коротше кажучи, добре, що були вихідні на реалізацію).

 

Бывает так, что одной хорошей идеи мало. Что нужно, чтобы поразить жюри?


Оксана: Мій досвід – якщо не зміг зрозуміло пояснити, то ідея померла. Яка би хороша вона не була. Тому важливо бути простими і зрозумілими у поясненні. Ну і як арт-директор можу сказати, що все має бути красиво загорнуто у дизайн. Ілі всьо пропало.


Виталий: Думаю хороша ідея має бути підкріплена зрозумілим та реальним інсайтом. Якщо у вас дійсно шикарне робоче місце, чому б не здавати його за гроші? Так само креативщикам добре відомо, як воно, працювати в парі «копірайтер&арт-директор» (привіт хлопцям з Arriba).


Чесно, не знаю точно, що може вразити журі. Напевно свіже рішення, що показує нестандартний підхід до звичних речей. Сам побуваю в журі, тоді дам кращу відповідь.


Как вы считаете, что помогло вам выиграть?


Оксана: Женя Камінський каже, що то його портрет допоміг. Я не дуже забобонна, але тепер до кожної презентації буду додавати маленький портретик на щастя.


Виталий: Була внутрішня впевненість, що ця ідея робоча і може звернути на себе увагу. Тому ми майже все робили з першого-другого разу, особливо не вагались. Таке відчуття дуже допомагає. Я декілька разів подавався на різні конкурси, але от саме такої впевненості в мене ще не було. Плюс якась взаємна довіра, коли знаєш, що людина не буде халявити, а дійсно зробить цукерочку. 


Какие вы можете назвать составляющие хорошей идеи?


Оксана: Хороша ідея максимально проста і зрозуміла. І дивує.


Виталий: Міцний інсайт і свіжий погляд на задачу. Хороша ідея передбачає розуміння, чого саме ти хочеш досягнути з наявними ресурсами. Коли бачиш кейс й в голові звучить думка: «чому це придумав не я» – значить ідея дійсно хороша.   


sostav.ua

 
,