27 Декабря 2017 в 09:03 2022

Хто-хто, дід в пальто

Бонуси для абонентів Київстар у новорічній кампанії від Serviceplan Ukraine

Улюблений колір — синій. Улюблене число — 477. Улюблене слово — бонуси. Хто він? Головний герой новорічної кампанії Київстар. Агентство Serviceplan Ukraine створило серію з трьох роликів зі стильним Дідом у синьому. Поки його колеги розносять подарунки, він приносить бонуси абонентам Київстар. У власному авто, посеред замерзлої річки та навіть на висоті десятків метрів — новорічні привітання можуть чекати на вас будь-де.


20-секундний формат роликів у рамках цієї кампанії — нестандартний для Київстар. Завдяки йому ми зможемо коротко і з гумором донести складну механіку продукту. Синергію експериментального медіакоктейлю доповнюють інтернет-прероли: 5-секундні споти, що пропонують отримати бонуси на сайті.

 Хто-хто, дід в авто
 Хто-хто, дід Кусто
 Хто-хто, дід в пальто

Kyivstar
Marketing Director — Павло Даніман
Head of Marketing Communications Department — Юрій Чорненький
Brand Manager — Катерина Хоруженко


Serviceplan
Creative Director — Ігор Клименко
Creative Group Head — Василь Танасійчук
Art Director — Олег Приступа
Account Director — Леся Заводна
Account Executive — Аліна Бойко


The Martini Shot
Director — David Popescu 
DOP — Діма Максименко
Executive Producer — Свєта Лягіна
Producer — Яніна Суліма
Post production producer — Настя Ковальчук
Producer assistant — Настя Затула


Postproduction & Sound:
Wizard Post, Propeller Studio


sostav.ua

Присоединяйтесь к нашему каналу в Telegram.
 
,