15 Марта 2017 в 10:05 1116

Компанія МакДональдз в Україні інвестувала 270 млн грн. у розвиток мережі

Протягом 2016 року в ресторанах МакДональдз® відвідувачі придбали майже 64 млн бургерів основного і сезонного меню.

Крім того, згідно з дослідженням[1], 63% тих, хто знає бренд МакДональдз®, вважають ресторани МакДональдз® найкращим місцем, де можна скуштувати бургери. Це засвідчує лідерські позиції компанії серед закладів громадського харчування, які пропонують бургери.


«Як один з провідних гравців на ринку швидкого обслуговування ми активно інвестуємо в розвиток мережі та співпрацюємо з місцевими партнерами, розвиваючи українську економіку. Важливим для нас є те, що сьогодні кількість локальних партнерів вже сягає 70%. Зокрема, м'ясо, булка, молочні продукти та ще ціла низка інгредієнтів для страв у МакДональдз® виготовлені в Україні за найвищими світовими стандартами, тож кожен проданий бургер чи молочний коктейль сприяють розвитку економіки і виробничих підприємств. Ми прийшли в Україну 20 років тому і впевнено дивимося у майбутнє разом з нашими гостями, співробітниками і партнерами», – підкреслив Гжегож Хмелярський, генеральний директор компанії МакДональдз® в Україні.


Підсумки минулого року також засвідчили активний розвиток кавового напряму компанії МакДональдз®, яка стоїть у витоків культури споживання свіжозмеленої кави поза домом в Україні і залишається одним з лідерів у цьому сегменті. За підсумками року продано рекордних 24 млн чашок кави, що на 2 млн чашок більше, ніж у 2015 році, і, за оцінками фахівців МакДональдз®, становить один з найбільших показників на ринку.


У 2016 році компанія МакДональдз® здійснила понад 270 млн капітальних інвестицій та створила понад 200 нових робочих місць. Частина інвестицій спрямована на відкриття 3 нових закладів у Києві, завдяки чому мережа зросла до 80 ресторанів і за рік прийняла 85 млн відвідувачів. Ще 3 заклади гостинно розчинили двері після реконструкції у Києві, Львові та Запоріжжі. У 2017 році планується реконструювати до 4 ресторанів і розширити мережу за рахунок ще 3 або 4 закладів.


Серед інноваційних проектів, які допомагають зробити українські заклади МакДональдз® ще зручнішими для відвідувачів сьогодні і в майбутньому, – розвиток терміналів самообслуговування. На сьогоднішній день термінали з сенсорним екраном, де відвідувач може самостійно обрати страви та оплатити замовлення банківською карткою, діють у 3 столичних ресторанах.


Незмінно піклуючись про співробітників, компанія вкладає значні кошти, знання і досвід у їхнє навчання і професійний розвиток, що сприятиме зростанню культури гостинного і професійного обслуговування в кожному окремому закладі і в галузі в цілому.


Протягом 20 років компанія веде системну та ефективну діяльність у сфері соціальної відповідальності, а у 2016 році стала партнером-засновником благодійної Фундації Дім Рональда МакДональда в Україні, що дало можливість ще більш прозоро та системно працювати у сфері благодійності. Мета Фундації – створити Сімейні кімнати, завдяки яким батьки зможуть бути поруч з дітьми під час їхнього перебування в лікарні. Понад 5 млн грн., зібраних в ході благодійної програми «Долонька щастя» у 2016 році, будуть спрямовані на відкриття перших Сімейних кімнат у 2017 році.


[1] Дослідження TNS проведене на замовлення МакДональдз® у 2016 році. 


За матеріалами прес-релізу

 
,