01 Ноября 2018 в 14:58 432

Madcats створили новий бренд для HUGS

Брендинг інвестиційного фонду HUGS: стратегія, дизайн.

*Тут могла бути нудна реклама фінансової організації*

Але не буде. Бо це Madcats і новий бренд для HUGS – компанії, що приносить щастя. Фінансове щастя.

А воно, як відомо, не в грошах, і в кожного своє. Для агентства – це задоволення потреб клієнта, хоч би якими ті були. Зробити серйозний-веселий бренд? Легко!

Як цього разу: Madcats схрестили надійність з енергійним запалом. Перше – гарантія збереження грошей, друге – символ їх динамічного примноження. 

Це історія HUGS про впевненість і енергію. Енергію, що можна витрачати на будь-що, поки фінанси працюють на тебе.

Тут молодість – в зеленому та фіолетовому кольорах. Досвід – в шрифті Futura. Їх поєднання – в логотипі, частиною якого гармонійно та впевнено став фірмовий знак – апостроф. В англійський він позначає приналежність чи власність, в арифметиці та банківських рахунках – риску розділення тисяч, а на друкованій продукції та в діджиталі обертається на плашку, або ж  вікно. І все це – один символ. Простий та гнучкий, яким він і має бути.

А ще – нулі. Багато нулів. Дуже багато нулів, що утворюють паттерн з нулів, ритмічно поділений рисками, кожна з яких (знову ж таки) – фірмовий знак. Він – усюди. Коло замикається, фінанси обертаються: вітаємо всіх із HUGS!
 video
За матеріалами прес-релізу
Присоединяйтесь к нашему каналу в Telegram.
 
,