14 Января 2019 в 12:17 2190

MamaRika у новому ролику про Карпатський йогурт ТМ «Галичина»

Електронна музика та етномотиви у зимовому рекламному ролику ТМ «Галичина»

«Свіжий, ніжний, з гір засніжених», «Йогурт Карпатський – чистомолочний»,  «Галичина» – чисте повітря – чиста краса» – акценти зимового відеоролика про Карпатський йогурт ТМ «Галичина». Цього тижня на екранах українських телеканалів запустили новий рекламний ролик молочної компанії. 


Ролик озвучили: співачка MamaRika та співак Руслан Соловйов, який також є автором музики. 


Відео компанії розраховане на молоду аудиторію, яка стежить за трендами у музиці, одязі, харчуванні. «Поєднання електронної музики з етномотивами, активний відпочинок у рідних, українських Карпатах, харчування to go, але в той же час виключно здорове – без цукру та фаст-фуду, натуральність та природність у всьому: від манери говорити до зовнішнього вигляду – це все тенденції, якими живе сучасна молодь. Власне елементи цих трендів і є в нашому відеоролику», – розповідає директор з маркетингу компанії «Галичина» Оксана Андрушків.


«Чиста краса» – ключовий меседж оновленої минулого року «Галичини». І ця чиста краса є у всьому: у дивовижних краєвидах Карпат, в українських дівчатах, у музиці зі звуками трембіти.


«Ми продовжуємо доносити до споживачів, що харчування здоровою їжею позитивно впливає не лише на фізичний стан людини, але й на її зовнішній вигляд. Адже регулярне вживання йогурту сприяє чистоті організму та шкіри. Вона сяє та випромінює красу – чисту красу», –  зазначає Оксана Андрушків.


Нагадаємо, в червні 2018 року компанія «Галичина» здійснила ребрендинг і випустила унікальний для України продукт – Карпатський йогурт. Це чистий кисломолочний продукт без цукру, виготовлений за особливою технологією і рецептурою. Він має ніжну сметанкову нотку (яку забезпечує унікальна суміш заквасок), без гостроти та кислинки. Йогурт смакує з фруктами, ягодами і салатами.

 video
За матеріалами прес-релизу
Присоединяйтесь к нашему каналу в Telegram.
 
,