13 Марта 2018 в 14:01 455

МАМІ-2018: правління, плани, перспективи

Міжнародна Асоціація Маркетингових Ініціатив (МАМІ) сформувала Правління на 2018-2019 роки та погодила плани на найближчий рік.

У 2018 році МАМІ, як і завжди, буде проводити щорічні проекти: цінові дослідження, прогнози розвитку ринку маркетингових сервісів та рейтинги агентств.


Стандартизація галузі, впровадження справедливих і прозорих правил для всіх учасників ринку - одна з ключових завдань Асоціації.


Особлива увага — освітнім програмам. В рамках навчальних курсів з КНЕУ і Могилянкою буде організовувати стажування успішних випускників в агентствах-членах МАМІ. Для учасників ринку на цей рік заплановані сесії з оглядом світових трендів та інновацій, нові теми — промоутери покоління Z і розвиток сучасних навичок у співробітників 21 століття. Слідкуйте за анонсами!


Буде створена нова інформаційна платформа для учасників Асоціації для обговорення гарячих тем, нових технологій, проблем і рішень, інсайтів і фідбеків. З клієнтами і партнерами з суміжних галузей намічені зустрічі, мета яких — розвиток діалогу та нових ідей, підвищення ефективності співпраці.


І звичайно, найближчим часом запрошуємо всіх на фестиваль WOW DONE Awards, який відбудеться вже 23-24 березня 2018 року.


Цього року оновлений склад Правління МАМІ на 2018-2019 роки:

  • Голова Правління: Наталія Морозова, CEO Havas Group Ukraine,
  • Заступник голови Правління: Світлана Степаненко, CEO TWIGA Ukraine,
  • Аліна Фролова, партнер RAM Group,
  • Наталія Боярчук, CEO Adsapience,
  • Марія Дахлалла, CEO All Motion Group.


У кожного з членів Правління свій багатий досвід, своя місія і бачення розвитку Асоціації. Буквально в декількох словах — коротке резюме і Програма членів Правління.

Голова Правління - Наталія Морозова, CEO Havas Group Ukraine (2010 - 2016 – директор агентства Havas Engage Ukraine)

Досвід в маркетингових комунікаціях - 15 років (141 Україна, Euro RSCG 4D, Havas Engage Ukraine).
Розвиток цивілізованої та ефективної галузі маркетингових сервісів. Активна взаємодія з клієнтами та партнерами. Підвищення престижу і рівня кваліфікації професії. Рейтингування агентств і цінові дослідження. Намічені проекти та ініціативи допоможуть ринку вести конструктивний діалог і розробити продуктивні рішення, корисні для всіх учасників галузі.

Заступник голови Правління: Світлана Степаненко, генеральний директор TWIGA Ukraine

В маркетингових комунікаціях — більше 17 років: досвід роботи на стороні клієнта і в медіа, з 2005 року — в TWIGA Ukraine.
Ключове направлення в МАМІ - освітні програми. Інновації, погляд в майбутнє, постійний розвиток наших співробітників, клієнтів, партнерів, модернізація підходів до промо, впровадження передових технологій в повсякденну практику. Живе партнерство з клієнтами, розвиток діалогу та взаємний вплив. Створення галузі маркетингових сервісів як справедливої та робочої екосистеми.

Наталія Боярчук, CEO Adsapience (група колишніх агентств маркетингових сервісів АДВ: ТМА Україна, Імпакто, Моментум)

Стаж більше 17 років. Досвід роботи з лідерами ринку, в т.ч. MasterCard, Carlsberg, TetraPak, Nestle, Kyivstar, KredoBank, SnackProduction, Lego, Metro, P&G, Samsung, JTI та ін.
Адаптація учасників ринку до змін і нових викликів, пов'язаних з глобальним розвитком і впровадженням інноваційних технологій. Асоціація повинна забезпечити доступ до бази знань і ресурсів, взяти на себе регулярну систематизацію існуючої інформації, досвіду та можливостей. Створити платформу для обміну ідеями та рішеннями між учасниками індустрії та суміжних галузей, активно залучати експертів з міжнародним досвідом. Це забезпечить якісне системне просвітлення ринку і дозволить прискорити проходження ряду перехідних процесів в індустрії.

Аліна Фролова, партнер групи RAM Group

Стаж — 18 років в маркетингу, експерт в галузі стратегічних комунікацій, сертифікований фахівець CIPR.
Підняти значущість галузі маркетингових сервісів, престиж професії. Адже реклама — це не тільки яскравий креатив, який зазвичай отримує фестивальні нагороди. Це ще й круті промо-рішення, привабливі трейд і конс’юмер програми, потужні інтегровані проекти. Роботи наших агентств і фахівців мають бути видимими та отримати належне визнання.

Марія Дахлалла, CEO All Motion Group

У сфері реклами і маркетингу з 2004 року.
Активна комунікація між агентствами і суміжними бізнесами (підрядниками, локаціями, шоу-бізнесом) — це прискорить обмін інформацією про нові інструменти на ринку. Також, ми будемо вести пошук нових зарубіжних рішень, що допоможе нашим командам створювати більш сучасні і цікаві проекти. Нові маркетингові рішення та інструменти - це практична область розвитку галузі в цілому.

За матеріалами прес-релізу
Присоединяйтесь к нашему каналу в Telegram.
 
,