09 Января 2019 в 12:25 498

Mazda представила власний клас автомобілів

Michurin розробили кампанію для кросоверів Mazda.

В категорії позашляховиків багато повідомлень про простір, зручність або безпеку. Це створює приємний фон очевидної комунікації. Конкуренти говорять про раціональні переваги автомобілів, наче по самому позашляховику не видно, що у нього високий кліренс або підвищена прохідність.


Завданням кампанії було об’єднати моделі СХ3, СХ5, СХ9, які купують абсолютно різні цільові.


Але в Michurin вирішували не об’єднувати автомобілі за стандартними характеристиками, приєднуючи Mazda до сірої маси. Тому рішення – красовери, власний клас автомобілів Mazda. Це лінійка красивих кросоверів з найпрекраснішою помилкою у категорії.

За матеріалами прес-релізу
Присоединяйтесь к нашему каналу в Telegram.
 
,