19 Апреля 2017 в 15:51 2775

Мічурин розробили комунікаційну платформу для нових продуктів Укрпошти

The underdog advantage.

Underdog advantage можна переводити по різному. Згідно з тлумачним словником, андердог – це учасник двобою, який усіма вважається кандидатом на програш. Але андердог має свою перевагу - його недооцінюють, і саме тому його дії мають набагато більший ефект. Колись саме ця «перевага неочікуваності» допомогла Давиду перемогти Голіафа. І це саме та перевага, яка наразі є в Укрпошти.


У сприйнятті пересічних громадян Укрпошта сприймається, як радянський рудимент, що ледь здатна виконувати навіть свої базові функції і не має можливості одразу продемонструвати радикальні зміни.


Але вивчаючи відгуки людей ми помітили, що навіть крихітні зміни на краще, не варті уваги в звичайному розумінні, дивують і навіть вражають людей. «Невже це ви? Це не може бути Укрпошта!» - казали вони. Так працює «ефект андердога». Укрпошта має величезний потенціал, який завдяки ефективному менеджменту здатний радикально змінити ставлення українців до державної компанії.


Звідси й виникла ідея комунікаційної платформи: маючи карт-бланш у вигляді занижених очікувань, Укрпошта здатна вражати щодня.


Комунікаційної платформи була сформульована як «Capable to amaze», одним з перекладів якої став слоган #здатнадивувати.


Таким чином, вся комунікація Укрпошти стосовно нових продуктів та ноу-хау, яка буде з’являтись найближчим часом, буде подаватись у рамках платформи.

Директор з розвитку: Логгінов Дмитро

Директор відділу по роботі з клієтнами: Томаш Олена

Стратегія: Євгеній Івасюк, Болсуновський Дмитро


sostav.ua

 
,