13 Ноября 2017 в 12:36 2507

«Мівіна Фруктель» і вибір, який неможливо зробити

У відповідь на численні прохання своїх споживачів, компанія Nestle вирішила випустити солодку вермішель «Мівіна Фруктель» зі смаками банана та полуниці, яка на початку 2000-х була таким собі хайпом серед молоді.

У рамках рекламної кампанії «Мівіна» разом із креативним агентством THINKMcCANN зняли ролик-алюзію на відомий у ті ж 2000-ні фільм «Матриця». У новому ролику актор, схожий на суворого Морфея, пропонує Новенькому зробити вибір – ніжність бананового смаку чи солодкий смак полуниці.

Але в рекламі не все діється за кінематографічним сценарієм, адже «Коли мова йде про “Мівіну Фруктель” з молоком, неможливо обрати одну».

Тож ідіть слідом за білим кроликом… Заливайте «Мівіну Фруктель» молоком і дивіться ролик-алюзію на фільм «Матриця».
 video
Команда проекту:

Client: Nestle Ukraine

Олена Харитонова – Business Executive Officer

Аліна Божнюк – Brand Manager BU Culinary

Людмила Мунічева – Junior Brand Manager BU Culinary



Agency:THINKMcCANN

Юлія Сторчак – Creative Group Head

Мар’ян Шум – Art Director

Валерія Бабко – Copywriter

Юрій Склярук – Producer

Ганна Бобіна – Account Director



Production: LIMELITE

Віктор Масляєв – Director

Дмитро Бондаренко – DOP/Director

Василь Белоусов – 1st AD

Даша Андрущенко – Executive Producer

Анастасія Іващук – Line Producer

Олексій Велічко – Art Director

Інна Чумаченко – Stylist


За матеріалами прес-релізу
 
,