27 Февраля 2017 в 10:10 797

Must read. Лайфхаки з текстової комунікації у мессенджерах та SMS

Рекомендації від Назара Гриника, управляючого партнера LEAD9, спікера конференції UADIGITALS 2017.

Останнім часом ціна SMS значно зросла, і все більше споживачів шукають альтернативу. Viber, Facebook Messenger, WhatsApp, Skype,Telegram – ось п’ять нових для маркетингу сервісів, які можуть ефективно замінити SMS. Адже вже мільйони українських користувачів переключились на них. Для рекламодавців мессенджери дають ширші можливості, аніж SMS — туди можна втиснути значно більший текст кирилицею, зображення та кнопки переходів на сайт. Також, якщо людина користується мессенджером, то це вже гарантія, що у неї сучасний смартфон (це працює і навпаки, до речі) і з нею можна вести й інші види інтерактиву. Для мессенджерів, однак, правила хорошого тону такі ж актуальні як і для SMS, тому важливо не зіпсувати цей інструмент поганим тоном. Тим не менш аудиторія SMS вельми широка — він досі актуальний й ефективний, тому я раджу використовувати його і мессенджери в парі: наприклад, надсилати через дешевший Viber, а тим, хто не прочитав, досилати по дорожчому SMS.


Аби ваша текстова комунікація працювала “на ура”, пропоную дотримуватися простих азів:


1. Не набридайте споживачам безликими масовими SMS-розсилками: спочатку з'ясуйте, що цікаво саме цій людині, а потім шліть інформацію. Для цього необхідно вивчити профіль споживача та налагодити зворотню комунікацію: щоб він чи вона могли відповісти на вашу розсилку, бажано відразу і по SMS або заповнивши форму на сайті. Інакше чим ви відрізняєтеся від банальних дворових спамерів?


2. Пишіть тексти кирилицею, а не транслітом. Ця мова древніх майя, яку досі використовує чимало рекламодавців для економії коштів на розсилках, не має нічого спільного із правильним маркетингом, а лише спантеличує, а інколи й просто дратує адресата.


3. Залишайте в повідомленнях лінки на мобільні сайти, де споживач може побачити більше або поставити вам запитання. Завжди надавайте можливість зробити легкий перший крок.


4. Обов'язково дякуйте, вітайте та заохочуйте. Навіть якщо абонент нічого не виграв, йому хоч буде не так образливо, коли ви надішлете подяку за участь. Я не кажу уже про вітання з днем народження — це взагалі так просто, але чомусь цього майже ніхто не робить!


5. І головне: намагайтеся завжди і всюди бути корисними своїм споживачам — думайте в першу чергу про них, а не про себе. Час, коли покупець просто так дивився рекламу чи змітав новий продукт тільки тому, що він був з "червоною кришечкою", на щастя, безповоротно минув.

Назар Гриник виступить на конференції  UADIGITALS 2017 із доповіддю:

Мобільне "Я". Або як не спаскудити канал mobile у 2017 році


Детальна інформація про конференцію UADIGITALS 2017 – на сайті http://uadigitals.com

Слідкуйте за останніми лайфхаками ринку на сторінці події у Facebook

А також на каналі Telegram

 
Лучшие профессионалы страны о digital маркетинге.
 
Первая в Украине конференция по мобильному маркетингу «Интерактивный маркетинг» от проекта UaDigitals. 19 июня, Киев. http://uadigitals.com/
,