01 Марта 2017 в 08:58 1400

Наталя Байдала з MasterСard очолить клієнтське журі WOW DONE AWARDS 2017

Склад журі Індустріальної вертикалі міжнародного фестивалю маркетингових і digital комунікацій WOW DONE AWARDS 2017 буде працювати під керівництвом Наталії Байдали, директора з маркетингу Mastercard Europe SA в Україні, Молдові, Грузії та країнах Центральної Азії.

Наталія відповіла на кілька запитань щодо участі та процесу суддівства.


Поділіться своїм досвідом суддівства на фестивалях? І що для Вас стати Головою креативного фестивалю?


Н.Б. Досвід суддівства в різних українських фестивалях дає розуміння чим живе ринок реклами, хто застосовує які нововведення або нестандартні підходи в рекламі.


Завжди намагаюся тримати руку на пульсі, бути в курсі новинок ринку, сприймаю таку роль в конкурсі ще однієї можливістю розширити коло професійних знайомств, почерпнути свіжі ідеї.


Яка роль фестивалів у розвитку ринку?


Н.Б. Це майданчик для обміну досвідом, і оцінити, наскільки ефективно працюють як традиційні, так і нетрадиційні підходи в проектах.


Наскільки сильно ринок немедійних і digital комунікацій в Україні відрізняється від світового? І чи можна взагалі їх порівнювати?


Н.Б. Я знаю багато дуже хороших і сильних маркетологів в Україні, але, ринок реклами все ще перебуває в деякому недо-стані. Не всі вміють ефективно будувати комунікацію, правильно планувати виходячи з бізнес завдань, вибирати канали для ЦА, оцінювати ефективність і т.д.


В індустріальній вертикалі ви будете оцінювати як креативність, оригінальність творчого рішення з урахуванням результативності цього рішення для вирішення бізнес завдань. Як це проявляється, особисто, у вашій роботі з агентством/ами?


Н.Б. У нашій роботі в основі стоїть ефективність вирішення бізнес задач.


Чи можете ви назвати останні тенденції на ринку немедійних або digital комунікацій України?


Н.Б. Думаю, багато хто зверне більшу увагу на чат боти, які для деяких продуктів і компаній можуть стати набагато менш витратною альтернативою як ніколи модних додатків. Наприклад, ми запустили і досить ефективно використовуємо чат бот для консьєрж сервісу MasterСard. Клієнти, які спробували ним користуватися не йдуть на інші канали. Персоналізований контент також один із трендів, який став звичайною темою обговорення в колі маркетологів. Звучить як оксюморон, але завжди доводиться придумувати, яким чином максимально оптимізувати персоналізацію.


В компанії MasterСard Наталія Байдала керує роботою маркетинг-департаменту, який щорічно реалізує понад 250 проектів в Україні, Молдові, Грузії, Туркменістані, Таджикистані, Киргизстані та Узбекистані. Свою кар'єру в маркетингу Наталя почала в 2011 р, а з 2014-го була призначена директором з маркетингу MasterСard в Україні та Молдові, з 2015-го – відповідає за маркетинг на інших ринках. За ці роки Mastercard стала лідируючою міжнародною платіжною системою в Україні, і займає більше 60% ринку. З 2013 по 2015 рік Наталі і її команді вдалося збільшити Top of mind впізнавання бренду MasterСard в 2 рази: сьогодні вже кожен 3 українець називає ім'я компанії без попередніх підказок. Крім того, в 2015 році українські споживачі 3 рази поспіль визнали найкращою платіжної MasterСard (за результатами всеукраїнського рейтингу «Українська народна премія»). У 2016 році команда отримала 4 нагороди Effie Awards Ukraine, за промо з використанням спонсорського активу Зоряних Війн, а також за Безцінний Сюрприз і просування безконтактної оплати в метро, ??а також в номінаціях «Краща маркетинг команда» і «Бренд Року».


З усіма складами журі фестивалю WOW DONE AWARDS 2017 року можна ознайомитися за посиланням.


Поспішайте завантажити свої WOW-кейси для оцінювання членами журі. Прийом конкурсних робіт на фестиваль продовжений до 3 березня і це вже фінальний дедлайн.


З питань реєстрації на конкурсну програму фестивалю звертайтеся до оргкомітету: +38 (044) 490 9030, festival@vrk.org.ua – Катерина Грабовська.


sostav.ua

 
,