27 Апреля 2017 в 14:00 3439

Названо переможців PRAVDA Awards 2017

21 квітня 2017 року в готелі InterContinental відбулася церемонія нагородження переможців 11-го всеукраїнського конкурсу PR-проектів PRAVDA Awards. Провідні українські та зарубіжні спеціалісти відзначили роботи агентств, які відповідають викликам часу та знаходять ефективні й креативні рішення.

Кращими проектами PRAVDA Awards 2017 стали:


В номінації «Найкреативніший проект» – за найбільш оригінальне рішення в рамках PR-кампанії:

  • категорія «Великі проекти»: бронзу розділили дві роботи: “Переможц” (1+1)
  • “Shyri” (Gres Todorchuk PR). Срібло виборола агенція Gres Todorchuk PR за кейс “100YearBorjomi”.
  • категорія «Малі та малобюджетні проекти»: срібло отримав кейс “Those who amaze” (1+1), золото дісталось проекту “#thanksdad“ від агенції Gres Todorchuk PR.


В номінації «Найефективніший проект» – за найбільш ефективне рішення поставленої задачі за допомогою PR-інструментарію на базі етичних стандартів:

  • категорія «Великі проекти»: золото – “Shyri“ (Gres Todorchuk PR), срібло – “Great Georgian Feast with Borjomi” (Gres Todorchuk PR), бронза – “Shyri“ (Gres Todorchuk PR).
  • категорія «Малі та малобюджетні поекти»: золото – “#thanksdad“  (Gres Todorchuk PR), срібло – “Those who amaze” (1+1), бронза – “International picnic with Borjomi” (Gres Todorchuk PR).


У номінації «За розвиток соціуму» – за найбільш значущий внесок у розвиток суспільства та його позитивну трансформацію: бронзу розділили “Mine risk education campaign” (Be-it) та “Shyri” (Gres Todorhuk PR). Золото отримав кейс “Access to intensive care units” (#пуститевреанимацию).


Гран-прі конкурсу отримав проект “Переможці“ від 1+1.


Оксана Рудюк, Голова Української Асоціації зі зв’язків з громадськістю: «PRAVDA Awards щорічно об’єднує кращих експертів з PR і завдає стандарти галузі на наступний рік. Ми раді, що цього року всі проекти, які брали участь у конкурсі, мали соціальну складову. Це означає, що все більше і більше компаній дбають про свій внесок у розбудову нашого суспільства. Надихнувшись цьогорічним конкурсом, UAPR планує продовжувати роботу у напрямку створення стандартів професії, що дозволить вивести її на нових рівень та отримати додаткове визнання важливості комунікацій у бізнесі, державі та соціумі».


Ірина Свірі, голова організаційного комітету PRAVDA Awards: «Ми живемо та працюємо в дуже динамічному світі, переповненому інформацією. Це вимагає від нас, експертів з комунікацій, швидкої реакції, відкритості всьому новому на 360?, нових підходів. Наша ціль – змінювати свідомість та формувати поведінку, не обмежуючи себе рішеннями, що раніше виносили за межі дисципліни PR. Для такої важливої місії вкрай важливі відповідальне та етичне ставлення до професії, а також точність вхідних та вихідних даних. Саме тому фокусними темами PRAVDA Awards цього року були обрані Життя у світі НОВОЇ ПРАВДИ (що сформована на базі пост-правди) та великих даних.  В рамках двох панельних дискусій ми мали змогу обговорити доказовість PR як науки та методи боротьби з фейками з провідними експертами галузі. Ми плануємо викласти основні тези спікерів на сторінці конкурсу найближчим часом, то ж слідкуйте за оновленнями». 


Оргкомітет 11-го конкурсу PR-проектів PRAVDA Awards висловлює щиру подяку своїм партнерам:

  • Організаційному партнеру PLEON Talan
  • Гостинному партнеру InterContinental Kiev
  • Ігристому партнеру ArtWinery Ukraine
  • Енергетичному партнеру XS Energy Drink (Amway)
  • Смачному партнеру AXA
  • Освітньому партнеру Talentari (корпоративний університет AGAMA communications)
  • Медіа-партнерам: sostav.ua, ДетекторМедіа, EBA, Маркетинг і Реклама.


За матеріалами прес-релізу

 
,