22 Октября 2018 в 10:05 295

Нордичний бренд для сімейного девелопера

Нова робота агентства Madcats. Замовник – амбіційний девелопер, що будує затишне та лаконічне житло. Його прізвище – Томін, його натхнення – скандинавські традиції архітектури.

Немає нічого складнішого за простоту. Та в цьому й магія: рішення задачі приносить чисте задоволення. Команді вдалося поєднати декілька складних тематичних елементів в одній формі. Так, одними лише лініями і блоками було сформовано фірмовий знак. А в ньому вже, кому що подобається – і будівельний кран, і план-креслення, і прапор, і літера “Т”. Вона, до речі, теж розкладається на простіші елементи, дві перпендикулярні лінії. Ці лінії умісно виглядають на візитівках, футболках та друкованій продукції, додаючи щось зі сфери конструкторської документації, а також просто розмежовуючи простір, де це необхідно. 

І результат. Дивлячись на стиль “Tomin Development” стає ясно, про що він. Не більше, не менше. Компанія, яка складається з багатьох підрозділів, численних підпідрозділів, армії проектувальників, будівельників та девелоперів, стала простим та зрозумілим брендом. Змістовним і красивим. Брендом, з яким хочеться мати справу.
За матеріалами прес-реліза
Присоединяйтесь к нашему каналу в Telegram.
 
,