14 Июня 2018 в 14:53 1221

Нова «Галичина» з чистих Карпат у новому дизайні

Молочна компанія «Галичина» вивела на ринок унікальний карпатський йогурт, вдосконалила і розширила лінійку смаків та радикально оновила візуалізацію бренду. Ключовою ідеєю проекту, реалізованого у партнерстві з бренд-маркетинговою компанією POLARIS, стала чистота.

«Галичина», один з лідерів серед йогуртно-кефірних брендів України, виводить на ринок новий продукт – карпатський йогурт, на основі унікального поєднання заквасок. Цей абсолютно натуральний продукт є в тренді здорового харчування. Як самостійний продукт – для сніданку, полуденку або легкої вечері. Ідеально поєднується зі свіжими ягодами, фруктами, горіхами, медом чи варенням. Чудово смакуватиме з пластівцями та мюслями. Запуску продукту передувало вивчення традицій молочного виробництва Галичини, новітніх світових трендів здорового харчування, дослідження споживацьких смаків жителів України.


Ключовий меседж, з яким оновилася компанія, – це чистота: «Галичина» із чистих Карпат, #чистомолочний продукт та чиста краса, тобто природність і натуральність. Дизайн упаковки втілив концепцію «чистоти» – від колористики до вибору техніки, чим підкреслив місце походження, автентичність рецептур та чистоту сировини.


«За «чистим» дизайном стоїть чистий продукт – без цукру, без домішок. Тож, на відміну від мас-маркет брендів, які вважаються сьогодні смачними значно більше, ніж корисними, карпатський йогурт «Галичина» – це продукт унікального екологічного регіону, чистий, корисний, смачний. У ньому відсутній цукор, – розповідає директор з маркетингу МК «Галичина» Оксана Андрушків. – Зменшення цукру в фруктових йогуртах та збільшення корисної фруктової частини – це важливий тренд здорового способу життя, який ми підтримуємо  своїми продуктами».


Ретельне та душевне ставлення до розробки продукту, притаманне «Галичині», відобразилося і на розробці дизайну. Всі елементи – від логотипу та пейзажу до смакових ідентифікаторів – були виконані вручну, у нативній манері. Основними кольорами нової «Галичини» обрані білий та синій як символи чистоти.


На ілюстративну стилістику та графічний підхід у дизайні надихнули карпатські краєвиди. «Якщо говорити загалом про дизайн упаковки, то його навіяли Карпати: з їх горами, струмками, галявинами та корівками на полонинах, – продовжує розповідь Оксана Андрушків. – Наш логотип став більш лаконічним, легшим, сучаснішим, але при цьому зберіг певний історичний спадок. Зокрема залишилася корона, але тепер вона складається з листочків, які підкреслюють, що продукти з Карпат короновані натуральністю».


Також відтепер на кожному продукті з лицевого боку великими літерами вказано кількість білків, жирів та калорій з розрахунку на об’єм продукту. Тому споживачеві, який стежить за своїм раціоном, не потрібно стояти довго біля полиць у супермаркеті і вишукувати у дрібному тексті важливу для нього інформацію. «Інформаційність – це тренд сьогодення. Ми підтримуємо філософію «тут і зараз», ключовим у позиціонуванні є чистота, тому на наших продуктах опис чіткий та зрозумілий», – каже директор з маркетингу Оксана Андрушків.


«Бренд неодмінно матиме успіх на ринку, якщо продукт, позиціонування, цінності бренду та дизайн упаковки перебувають у гармонії. Унікальна сила бренду «Галичина» – чисті карпатські молочні продукти з найчистішого регіону на основі локальних рецептур. Ми ґрунтовно пропрацювали кожен з цих компонентів успіху та з гордістю презентуємо ринку нову «Галичину» з чистих Карпат», – зазначає СЕО компанії POLARIS Юрій Ковальчук.


Зазначимо, на основі нового карпатського йогурту реалізована вся лінійка йогуртів зі смаками, у якій тепер менше цукру, ще більше фруктів та злаків.


«Нашій компанії 20 років, з нами виросло ціле покоління. Основною метою проекту було залучити нашу молодь до світового тренду здорового харчування, дати їй корисний, смачний та модний продукт. Своїми змінами ми стаємо відкритими і ближчими до сучасного молодого покоління, стаємо корисними супутниками у їхньому активному житті», – резюмує директор з маркетингу Оксана Андрушків.   

За матеріалами прес-релізу
Присоединяйтесь к нашему каналу в Telegram.
 
,