19 Марта 2018 в 08:51 580

Новий виклик – нове життя! Кампанія від Scholz & Friends Kyiv для 19-го КМФР

Scholz & Friends Kyiv створили рекламну кампанію для 19-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, яку об'єднала концепція «Новий виклик – нове життя».

Всім знайома фраза «побувати в чужій шкурі», чи не так? Саме вона в точності передає щоденну працю сучасного рекламіста. Щоб зрозуміти свого споживача – потрібно прожити його життя, думати його думками, стати ним. Кожен новий проект, новий виклик – це нове життя, зовсім інше.


«Хто з нас буденних ввечері в барі не нив перед друзями, як нудно все життя думати про чипси і памперси? А вранці приходив на роботу і жадібно вгризався в черговий бриф, викликаючи на допомогу дух споживача. Ось ми про це, із задоволенням для себе і повагою до КМФР.» – Святослав Спектор, креативний директор Scholz & Friends Kyiv.


Продемонструйте всю різноманітність прожитих вами життів в проектах, подавши їх на 19-й Київський Міжнародний Фестиваль Реклами.

Прийом робіт відкритий до 20 квітня на сайті kiaf.com.ua.


У разі виникнення запитань, просимо звертатись до оргкомітету: festival@vrk.org.ua – Катерина Грабовська, project@vrk.org.ua – Ольга Підгорська, або телефонувати за номером +38 (044) 490 90 30.


sostav.ua

Присоединяйтесь к нашему каналу в Telegram.
 
,