14 Июня 2018 в 10:49 750

Pepsi створила лімітовану колекцію у культовому ретродизайні

На підтримку глобальної промокампанії бренд Pepsi представляє на українському ринку унікальну лімітовану серію улюбленого напою поколінь у культовому ретродизайні.

Pepsi — хіт-мейкер у поп-культурі, стилі та музиці. У 2018 році ми відзначимо історію бренда в рамках всесвітньої кампанії «LOVE IT. LIVE IT. GENERATIONS». Як сучасна музика міксує старі стилі з новими ритмами та голосами, так і Pepsi випускає унікальну серію із шести культових дизайнів напою різних історичних епох — від 40-х років минулого століття до 2000-х. Стиль Pepsi формував та відображав настрій і моду свого часу. Ретродизайн нагадає про внесок кожного покоління у сьогоднішню нестримну культуру.


Лімітовану серію Pepsi доповнять два унікальні дизайни улюбленого напою — із зірками новітньої поп-культури, які стали втіленням свого часу і обличчями Pepsi у різні роки. Це улюбленці кількох поколінь – Майкл Джексон та Брітні Спірс.


Також на підтримку ретрокампанії бренд Pepsi подарував користувачам Viber новий анімований стікерпак. Він відображає історію та розвиток улюбленого бренда поколінь: стиль і енергія, радість та розваги кожної епохи. Анімовані аудіоналіпки від Pepsi дозволять доторкнутися до цієї історії у вигляді речей, знайомих з дитинства: чотириколісні ролики, тетріс, іграшка тамагочі, кнопкові телефони.


Анімовані аудіоналіпки у ретростилі для Viber від Pepsi допоможуть передати літні емоції та настрій з близькими та друзями.


За матеріалами прес-релізу

Присоединяйтесь к нашему каналу в Telegram.
 
,