24.06.2019 в 17:19

«Перехід Аутдор» виграв тендер КОМО

«Перехід Аутдор», національний оператор зовнішньої реклами, виграв відкритий тендер на розміщення зовнішньої реклами нового продукту КОМО – «Squeeze Cheese» (плавлений сир).

Комментарии 703

«Перехід Аутдор» розробив програму розміщень зовнішньої реклами плавленого сиру КОМО у новій зручній упаковці згідно з основними каналами дистрибуції. Реклама розміщена у червні в найближчих місцях до точок продажу товару – в магазинах АТБ у 15 містах України.

Компанія КОМО відкрила нову еру плавленого сиру. Тепер, завдяки сучасному інноваційному формату пакування , «Squeeze Cheese» можна швидко та зручно використовувати для декорування закусок, додавати у гарячі страви чи їсти прямо з тюбика, як справжні космонавти.

«Поки усі намагаються заробити на передвиборній гонці, ми продовжуємо віддавати пріоритет комерційним клієнтам і пишаємося такою співпрацею», - зазначає Лариса Булатова, директорка «Перехід Аутдор».

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода