26 Марта 2018 в 17:07 891

Переможців судять: як готувати кейси до подання на міжнародні премії?

Група компаній One Philosophy ділиться досвідом створення кейсів, що завойовують міжнародні комунікаційні винагороди. Марія Неробеєва, маркетолог групи, зібрала рекомендації для кожного етапу до перемоги.

Одного дня обов’язково хочеться більше, чи це б стосувалось особистих інтересів, чи професійних амбіцій.

Одного дня приходить відчуття, що саме цей ваш проект міг би вразити не лише керівництво чи клієнта, а й значно ширшу аудиторію.

Одного дня також може схотітись отримати об’єктивну оцінку власних креативності і потенціалу.

Якщо такий день настав - чудово. Участь у міжнародному конкурсі або премії - те, що вам потрібно.

І незалежно від того, чи ви вже подавали свої кейси до нагород, чи поки тільки розглядаєте таку можливість - є певний план дій, що наблизить вас до світового визнання.


ХОЧУ ПОДАТИ КЕЙС УПЕРШЕ ЧИ НЕ ВПЕРШЕ, АЛЕ КРАЩЕ ЦЬОГО РАЗУ


Чому б вам слухати наші рекомендації? Бо щороку компанії групи One Philosophy беруть участь у низці конкурсів: у 2017, наприклад, кейси агенції Be--it отримали 3 нагороди, 2 з яких - міжнародні. У 2018 ми вже подали 5 кейсів і плануємо більше, а президент групи компаній цього року ввійде до складу суддів однієї з найпрестижніших PR премій, то ж ми знаємо чимало про внутрішню кухню цих конкурсів. Та про все по порядку.


Маємо сказати, що досі на глобальні премії від України подається мало кейсів, ще рідше ми бачимо серед членів журі представників вітчизняних креативних агенцій.


І це не позитивно, наприклад, для іміджу країни, але позитивно з огляду на потенціал цих невикористаних можливостей.

Тож якщо ви вирішили скористатись нагодою і подати проект до нагороди, маємо для вас наступні поради:


Оцінюйте ефективність кейсу, і оцінюйте її об’єктивно

Класної ідеї недостатньо. Якщо хочете вразити журі, покажіть, як ця класна ідея спрацювала. Охоплення аудиторії, всі ці перегляди, лайки і шери, трохи рятують ситуацію, коли інших даних немає. Але щоб по-справжньому зачепити членів журі, покажіть, як ваш проект вплинув на вирішення завдання клієнта/компанії. Як змінилося ставлення людей до компанії чи певної проблеми, як змінилася поведінка аудиторії тощо. Використовуйте дані додаткових досліджень, звітів компанії, аналізу бізнес-показників, на які проект мав вплив. Радимо думати про це ще на початку роботи над проектом і, якщо потрібно, закладати дослідження в бюджет.

Заздалегідь визначайте проекти, які мають потенціал до подання до нагороди

Щоб показати, наскільки класним є ваш кейс, знадобляться не тільки дослідження, але і матеріали, напрацьовані в ході проекту. Наприклад, відеоролик з кадрами з різних етапів роботи, зйомок, інтерв’ю учасників, фото брейнштормів, кастингів чи зустрічей-обговорень тощо. Створити це все на етапі, коли проект вже реалізований, майже неможливо, адже ви не можете вдруге відтворити усі круті моменти творчого процесу. Тому, щоб на момент подання кейсу мати якісний контент для потужної презентації, варто від початку збирати матеріали проекту зі старанністю літописця.

Ну і знов-таки, підготовка відео про проект чи гарної презентації - це додаткові кошти. Краще планувати ці витрати в загальному бюджеті проекту. А для цього треба подумати про кейсовість заздалегідь.

Слідкуйте за трендами та вивчайте проекти минулорічних переможців

З другим зрозуміліше - аналізуйте, хто і з чим перемагав у певних категоріях у минулі роки та порівнюйте, наскільки ваш проект конкурентоспроможний. Відчуття ж глобальних трендів і того, наскільки ваш проект їм відповідає, допоможе зрозуміти ваші шанси на перемогу цього року.


Успішні кейси завжди мають певні складники, переліком яких ділиться Наталія Попович, президент групи компаній One Philosophy, яка цього року ввійшла до складу журі міжнародної PR-премії SABRE:


·    “Драматичний вступ – кожен кейс сприймається у контексті. Що більшу проблему, чи гостріше питання робота вирішує – тим більший у неї потенціал. The stage must be set. Drama must be present from the very beginning.

·     Достатня кількість цифр у кейсі, які демонструють залучення аудиторії та її охоплення. Кампанії можуть бути невеликими, та важливішою є частка охоплених людей з тих, на кого проект орієнтувався.

·     Чітка диференціація між стислим описом стратегії і тактичними інструментами кампанії – тут важливо подати велику ідею, слоган, що запам’ятається, цитату чи фразу, котру суддя згадає, навіть, якщо потім читатиме ще 200 кейсів інших агентств чи компаній.

·      Демонстрація самодостатності та довгостроковості кейсу – я завжди віддаю перевагу кейсам, які не виглядають як одиночні та окремі, а є частиною більшої стратегії чи мають шанс продовжитись далі. Успіх є успіхом, якщо його можна повторити.”


ПРО ЩО ЩЕ ВАЖЛИВО ПАМ’ЯТАТИ


Участь у преміях є справою недешевою (вартість подання кейсу на престижну Clio aбо European Excellence Award стартує від 500 євро). Це ще й додатковий і чималий ресурс часу та зусиль команди, фінансів на проведення допоміжних досліджень чи виготовлення відеокейсу, вартості подорожі за нагородою.


Та що з переваг?

Говорячи мовою бізнесу, це теж гроші, тільки зі знаком плюс.


По-перше, наявність міжнародних нагород в арсеналі дозволяє потужніше себе презентувати та бути переконливішим. У випадку окремого спеціаліста - це працює всередині компанії або на ринку, а у випадку агенції - це надає конкурентну перевагу під час участі у тендерах.


Друге - це залучення найкращих талантів до команди. Потенційні кандидати завжди будуть у захваті від роботи з крутими top-спеціалістами, у яких є чому вчитися і з якими легше досягати, розвиватися, народжувати сміливі та проривні ідеї. Для існуючої ж команди проекту відзнака своєї роботи міжнародним авторитетним трофеєм теж важлива - так народжується залученість, що єднає людей значно глибше за спільну назву місця роботи у резюме.


Третє, і теж ключове - це будування сталих відносин з клієнтом. Спільні нагороди будують спільну впевненість і фундамент на подальші сміливі проекти.


Слід згадати і про конкурентне середовище - як агенції, так і компанії клієнта, де завжди приємно відзначитися перемогою або отримати визнання власних глобальних рішень з боку HQ.


Завдяки участі у більшій кількості премій ми маємо можливість розкрити реальний потенціал креативу як окремих команд, так і країни в цілому, та будувати власну глобальну конкурентоспроможність закордоном.


Тож наважуйтесь вірити у власні ідеї!


sostav.ua

Присоединяйтесь к нашему каналу в Telegram.
 
,