30 Мая 2018 в 09:47 597

Short-list 19-го КМФР в категории BRANDED CONTENT & VISUAL STORYTELLING

19-й Киевский Международный Фестиваль Рекламы объявил первые результаты

Short-list 19-го КМФР в категории BRANDED CONTENT & VISUAL STORYTELLING

J-03 AUDIO CONTENT
J-03-01 Wake App In Peace (50,0) Agama Digital Group (Украина)
J-04 ONLINE & MOBILE
J-04-01 The fashion experiment (50,0) GEOMETRY GLOBAL ROMANIA (Румыния)
J-04-02 Invitation in Bad English (50,0) Postmen DA (Украина)
J-04-03 Cinema in popcorn cups (50,0) Postmen DA (Украина)
J-06 USER GENERATED CONTENT IN VISUAL STORYTELLING
J-06-01 To Exchange The Likes For Real Money (50,0) Kombinat (Казахстан)
J-07 NATIVE ADVERTISING
J-07-03 The fashion experiment (50,0) GEOMETRY GLOBAL ROMANIA (Румыния)
J-07-06 To Exchange The Likes For Real Money (50,0) Kombinat (Казахстан)
J-09 PRODUCT & BRAND INTEGRATION
J-09-02 Pepsi Black. Maximum taste – minimum calories! (50,0) NGN.agency (Украина)
J-09-03 Stellar Bonus (50,0) MCS Wargaming (Беларусь)
J-10 INNOVATION IN VISUAL STORYTELLING AND BRANDED CONTENT
J-10-01 Thirsty Tags (50,0) Redberry (Грузия)
J-10-02 SHAZAM YOUR HUNGER (50,0) BBDO Russia group (Россия)
J-10-03 Cinema popcorn cups (50,0) Postmen DA (Украина)
sostav.ua
Присоединяйтесь к нашему каналу в Telegram.
 
,