14 Декабря 2018 в 16:36 2210

Победы razom communications на Effie Awards Ukraine 2018

razom communications – україно-британська група компаній, яка була представлена ринку лише рік тому. За цей рік вони довели свою ефективність для бізнесу клієнтів, що дало можливість претендувати на нагороди в Effie Awards Ukraine, а також побачити своїх представників у складі журі цього конкурсу.

Звання «Найефективнішого рекламного холдингу» на ринку комунікацій України у 2018 році – це результат наполегливої праці всіх співробітників холдингу, 9 успішних кейсів-фіналістів і 7 нагород, яка здобула креативна агенція THINKMcCANN за свої найкращі роботи.


Інвестор групи Роб Нобл зазначає: «У razom працює неймовірно талановита група лідерів. Вони молоді, досвідчені, ефективні, орієнтовані на клієнтів і відмінний результат. Це нове покоління експертів-практиків, яких потребує індустрія».


Колекцію нагород Effie Awards Ukraine в агенції THINKMcCANN поповнили статуетки за такі роботи:

- Срібло в категорії Youth Marketing та бронза в Product/Service Launch за кейс Anti-Сompot from anti-granny. Бабця, точніше анти-бабця, яка слухає Кендрика Ламара, носить луки від Бейонсе і правильно трясе головою під тріп-хоп, не могла лишитися непоміченою.

- Безцінні емоції для Mastercard Ukraine (кейс A ball can start priceless stories) були відзначені бронзою в категорії Cross Media Storytelling.

- Тривала й наполеглива робота для КОМО принесла бронзу в Long-term Effectiveness за кейс How to become CHEESEreous player.

- Ще однією статуеткою в цій категорії були визнані здобутки агенції за кейс How Garage revived a non-trendy category and became its leader для клієнта Carlsberg Ukraine.

- Найбарвистіший кейс агенції A story of viral contamination with Colorista для клієнта L’Oréal Paris здобув срібло в категорії Product/Service Launch та бронзу в категорії Single Communication Channel.


Тепер скарбничка THINKMcCANN налічує 50 нагород Effie Awards Ukraine.


До того ж агенція THINKMcCANN потрапила в шорт-лист Euro Effie Awards 2018 з кампанією для спонсора Євробачення 2017 ТМ «Львівське» – Changing beer climate.


Пишаємося здобутками всіх агенцій нашої групи та кожного співробітника зокрема.


За матеріалами прес-релізу

Присоединяйтесь к нашему каналу в Telegram.
 
,