16 Мая 2019 в 14:07 390

Postmen оновив бренд Кримської агенції новин

Q — значить Крим. Крим — це перехрестя багатьох цивілізацій, культур, релігій і народів.

QHA (Qirim Haber Agentligi) або Кримська агенція новин — місцева телерадіокомпанія, що працювала переважно для кримськотатарського народу та жителів Криму. Після російської анексії півострова, агенція була змушена змінити місце розташування.


Зі зміною місця змінились і пріоритети. Глобальною місією QHA стало збереження історії Криму як мультикультурного простору.


Слово “Крим” у кримськотатарській мові починається з Q. Сама ж літера містить в собі написання основних світових алфавітних систем. Цих дві тези лягли в основу ідеї Postmen.


Айдентика відображає місію бренда: QHA об’єднує кримськотатарський народ, зберігає та популяризує історію рідного краю.


Кожна попередня буква у логотипі є початком наступної. Літери з’єднані та нероздільні — так само, як і поєднання культур та національностей півострова.


Postmen зобразили Q у вигляді бабла або монітора. Таким чином логотип доносить медійну сутність бренда.


Створюючи фірмовий стиль, спеціалісти надихались мальовничою природою Криму. Це знайшло відображення у фірмових кольорах. Вони були розроблені окремо для кожного продукту медіахолдингу.


В результаті маємо універсальну та привабливу айдентику. Новий фірмовий стиль QHA відображає ідею бренда, транслює його медійність та місцевий колорит.

За матеріалами прес-релізу
Присоединяйтесь к нашему каналу в Telegram.
 
,