12 Апреля 2018 в 09:26 564

Проект Teen Maternity Clothing отримав нагороду Creative Distinction від ADCE

Щороку сім мільйонів дітей віком до 18 років стають матерями в країнах, що розвиваються.

З метою підвищення обізнаності з цього питання організація Plan International Finland, яка займається питаннями захисту прав дитини, нещодавно доручила одному з найуспішніших представників фешенебельного дизайну Paola Suhonen створити колекцію одягу, яку світу не варто мати - одяг для 12-річних вагітних. Задумана фінським комунікаційним агентством hasan & partners кампанія, натхненна модою, отримала ADCE Creative Distinction, особливу винагороду, яка вручається найбільш надихаючим креативним ідеям з високим рівнем соціального впливу.


Колекція одягу під назвою "Hamptons" містить шість суконь для вагітних із дитячими елементами. Грайливі зображення кошенят на легкому бавовняному вбранні суттєво контрастують із буденною тяжкістю неповнолітніх мам. "Я створила колекцію, якої не має існувати, яка не потрібна, яку в жодному разі не продавала б", - сказала Paola Suhonen.


Кампанія почалася з демонстрування одягу на дитячих манекенах у вікнах найпопулярнішої модної вулиці в Гельсінкі. Також було випущено два онлайн-фільми (75 секунд та 45 секунд) та створено рекламні щити. У підтримку виступили міжнародні соціальні медіа та PR-програми. Усі матеріали розміщалися на майданчиках, де люди звикли бачити модні тенденції та видатні колекції дизайнерів із всього світу. Тому охоплення та залучення аудиторії було величезним.


"Це повна нісенітниця, що соціальна реклама не повинна мати цілі підвищити продажі. Я переконана, що вона має ті самі цілі, що й звична нам реклама", - сказала Anu Niemonen, senior creative в hasan & partners. "Цінність даної кампанії у залучених ЗМІ склала 56,6 млн. євро; ми достукалися до сердець понад 70 мільйонів людей, збільшили кількість щомісячних пожертвувань на 40% та кількість спонсорів на 740% у порівнянні з попередньою кампанією".

 Plan International Finland - Maternity wear for a 12-year-old 46s

Creative Distinction від ADCE є нагородою за творчість з глибоким соціальним та культурним впливом. За рішенням комітету ADCE, який складався з представників 22 партнерських клубів з усієї Європи, нагорода була вручена креативній команді hasan & partners. Лауреати:


  • Anu Niemonen, senior creative
  • Joel Lindgren, creative
  • Tobias Wacker, creative director
  • Eka Ruola, executive creative director
  • Marc Stevenson, executive producer
  • Meeri Koutaniemi, photographer
  • Paola Suhonen, designer and director
  • Leandro Righini, DOP


Нагорода "The Creative Distinction" існує і поза традиційною програмою ADCE Awards. Переможцями минулого року стали дві кампанії – "Meet the Superhumans" и "Peace for Paris".


sostav.ua

Присоединяйтесь к нашему каналу в Telegram.
 
,