02 Июня 2017 в 10:33 2219

RAM 360 Agency створює портрет українських рекламників на КМФР

Якщо «дані – це нова нафта» (а саме це стверджує глава Intel Брайан Кржанич), то провідна українська агенція інтегрованих маркетингових рішень RAM 360 Agency розробила на 18-му КМФР своє родовище.

Скориставшись нагодою «повноліття» ключового рекламного фестивалю країни, фахівці агенції розробили інтерактивний стенд, який дозволив створити інтегрований портрет українського рекламника. Стенд «Здай свою бігдату» став зручним та доступним поясненням того, як поєднання різної інформації за певним алгоритмом допомагає досягти цікавих результатів. 


Головний висновок – більшість опитаних харизматичні, розумні та сміливі, націлені на світове панування, але поки що обирають пікнік на природі. Так, саме відпочинок за містом рекламні профі вважають найбільш ефективним інструментом натхнення. Щодо мети та її реалістичності, то девелопери здебільшого розраховують на владу над всім світом, креативщики – на Канських левів, а ось стратеги, ньюбіз та клієнтський сервіс збираються прочитати про себе у Форбс. З піарниками, як і завжди, все важко – половина прагне світового панування, а інші мріють про поїздку в Канни. 

Якщо big data здатна виявляти неочікуване, то ось один із прикладів: особливе мислення стратегів проявляється в фінансовому питанні – тільки вони з усіх рекламників набирають кредити і згадують про них навіть на галузевих подіях у якості джерела натхнення. Більшість інших мріють про подорожі, в тому числі в місця з дикою природою та безлюдні острови.


Всі (крім девелоперів – у них і так, мабуть, вистачає головного болю), вважають український рекламний ринок занадто інертним. І всі страждають від того, що не можуть знайти взаєморозуміння.


Цікаво, що особливо жаліються на нерозуміння їхніх геніальних ідей стратеги, ньюбіз та девелопери. Напевно це тому, що креатив просуває свої ідеї всіма способами, не цураючись неоднозначних методів.


Проведене дослідження несподівано показало, що більшість піарників зранку просто нездатні продуктивно працювати, проте ввечері, як розійдуться, то зможуть весь світ підкорити на раз-два. А креативщики мають безліч різних нарікань на менеджерів і навіть на операційну систему (можливо, так сталося в нашому дослідженні тому, що ті, хто складав наші питання, самі стикаються з аналогічними проблемами щоденно).

«Робота з big data – це приборкання хаосу. Велика кількість інформації просто лякає, а ось коректна інтерпретація перетворює безлад на структуру. Саме це ми і продемонстрували на КМФР. Дані ефективні та працюють, коли їх хтось може правильно прочитати. І головне, що такий підхід аж ніяк не суперечить справжньому креативу. Навпаки, правильно структурована інформація може стати основою для геніального проекту. Від big data до big ideas», – коментує Ігор Гусаров, стратегічний директор RAM 360 Agency.


sostav.ua

 
,