14 Декабря 2018 в 11:39 1402

Різдвяні онлайн-продажі продовжують зростати

Чорна п'ятниця – один із найважливіших днів для індустрії електронної комерції, може й закінчилась, та попереду Різдво – найбільший сезон покупок року.

Як показує аналіз RTB House, у грудні маркетологи мають можливість виконати значні плани продажів, зокрема, цього тижня. Та що цікаво, середина грудня характеризується різким падінням збуту. А одразу після Різдва споживачі знов частіше відвідують інтернет-магазини і здійснюють покупки.У дослідженні також приділено увагу поведінці українських інтернет-користувачів у цей період.


RTB House – глобальна компанія, що розробляє надсучасні технології ретаргетингу на базі алгоритмів глибокого навчання для провідних рекламодавців, дослідила поведінку інтернет-користувачів у грудні під час одного з найгарячіших періодів онлайн-шопінгу. Для аналізу використовувалися агреговані дані кампаній у країнах Європи, Латинської Америки, Азіатсько-Тихоокеанського регіону, Близького Сходу та Африки, а також США.


Користувачі у грудні, швидше за все, відвідуватимуть інтернет-магазини та здійснюватимуть покупки за два тижні до Різдва за григоріанським календарем (далі у статті йдеться саме про 25 грудня, якщо не зазначено інакше). Наприклад, минулого року онлайн-продажі досягли свого максимуму 12 грудня. Тоді споживачі заходили в інтернет-магазини на 19% частіше у порівнянні із середньомісячним показником, а покупки збільшилися навіть на 50%, ніж у середньому у грудні.В той же час в Україні ситуація виглядала дещо інакше. Піковим днем стало 18 грудня: частота відвідування інтернет-магазинів виросла на 7% у порівнянні із середньомісячним показником, а покупки збільшилися на 35%, ніж у середньому у грудні. Це зумовлено тим фактом, що святкування Різдва припадає в Україні вже на січень.


За даними RTB House, у другій половині грудня, приблизно за тиждень до Різдва, частота відвідувань інтернет-магазинів та онлайн-продажі неухильно зменшуються і сягають найнижчого рівня напередодні Різдва. У цей час користувачі відвідують магазини майже на 23% менше, ніж в середньому у грудні. Кількість продажів також нижча за середній показник у цьому місяці майже на 56%.Святкування Нового року перед Різдвом сформувало специфіку України - днем «затишшя» стало 31 грудня: показник відвідування інтернет-магазинів впав на 40% у порівнянні з середньомісячним, а покупок було здійсненона 70% менше, ніж в середньому у грудні відповідно.  


«Як ми бачимо, у грудні онлайн-покупці зазвичай купують більше у першій половині місяця, а не в останній момент. І частіше у звичайних магазинах, – зазначає Олександр Марусяк, головний менеджер з розвитку бізнесу RTB House в Україні. – Тому варто вдаватися до конкретних дій, щоб утримувати аналогічний рівень залученості користувачів та стимулювати загальний приріст продажів. Святковий сезон також є прекрасною можливістю подбати про тих клієнтів, які кілька тижнів тому відвідали ваш магазин і не здійснювали покупок протягом якогось часу,зокрема під час Чорної П’ятниці. Встановлення довгострокових відносин із покупцями та стимулювання повторних покупок – кінцева ціль для більшості маркетологів. Не забудьте виділити бюджет для покупців, які проявляли активність нещодавно. Одразу після 24 грудня зростає терміновість, і пізні покупці можуть скласти досить значну частку грудневої виручки. Слід пам’ятати, що цього року 25 грудня буде вихідним днем і це безпосередньо вплине на купівлю подарунків в Інтернеті».


За матеріалами прес-релізу

Присоединяйтесь к нашему каналу в Telegram.
 
,