25 Марта 2019 в 10:13 1415

Санофі в Україні та INCHKIEV допомогають зруйнувати табу навколо теми менструації

Санофі в Україні та INCHKIEV відкрили арт-виставку «12 місячних», щоб допомогти зруйнувати табу навколо теми менструації.

«М’ясопотам», «криваві поні», «гості на червоних жигулях» – ні, це не назви нових блокбастерів. Це так українки називають місячні.

Але ж чому просто не сказати відкрито?! – Маємо цілу історію.


Бренд НО-ШПА®Комфорт створений та позиціонується саме як засіб для боротьби з менструальним болем. Все почалося з того, що НО-ШПА®Комфорт підтримував проект «Як ти дорослішаєш» в українських школах, де лікарі та психологи розповідали дівчатам про зміни в жіночому організмі у період зростання. І, як виявилося, багато дівчат просто не можуть говорити відверто на тему менструації, адже бояться різкої реакції та насмішок однолітків. Що казати, менструація і табу щодо неї – це  надзвичайно широка тема і серед дорослих українок, які ще досі в супермаркеті сором’язливо ховають прокладки в сумочку, щоб їх не застали за процесом купівлі «цього» для «цих».


Тому НО-ШПА®Комфорт та креативна команда INCHKIEV вирішили, що мають допомогти жінкам зробити менструацію комфортною не тільки на фізіологічному рівні – і показати українкам, що варто говорити відверто про природні речі.


Так з’явилася ідея зобразити найбільш поширені назви-евфемізми, якими дівчата називають менструацію і створити унікальну для України арт-виставку «12 місячних».


Ми запросили до участі у проекті 12 відомих українських ілюстраторок, серед яких Ліліт Саркісян, Надія Кушнір та Вікторія Лопухіна, щоб поговорити про це «табу» без табу.



У своїх роботах дівчата зобразили 12 слів-замін «місячним», а креативна команда INCH Kiev зробила їх ілюстрації «живими» завдяки формату доповненої реальності. Зі свого боку бренд НО-ШПА® Комфорт наповнив виставку інтерактивними освітніми матеріалами про жіноче здоров’я та відповідями на інтимні питання. Їх було створено у співпраці з гінекологами, щоб навіть найсором’язливіша дівчина змогла отримати відповідь анонімно.


«Мені подобається цей рух з антидемонізації жінок. З невіглаством треба боротися саме знаннями. А в такий дружній спосіб, як цей проект, знання не лякатимуть, а засвоюватимуться у вигляді гри.

На жаль, часи, коли ми навіть не згадуватимемо, чому взагалі існували подібні табу і забобони, ще не насталиале цією виставкою ми їх наближаємо», – каже учасниця виставки художниця Марічка Рубан.


І справді, застаріле табу навколо теми місячних шкодить дівчатам та ускладнює отримання знань про власне здоров’я. Тому завдяки арт-виставці «12 місячних» хочеться, щоб якомога більше жінок відчули, що вони схожі, вони вільні, вони сильні та налаштувалися на відвертість.


Настав наш час назвати речі своїми іменами.

Менструація – це просто менструація.

 video

Арт-виставка «12 місячних» проходитиме 21- 31 березня у ТРЦ «Гулівер» (м. Київ) кожного дня з 8:00 до 22:00.


Клієнт:

Керівник відділу маркетингу безрецептурної групи препаратів – Кравченко Наталія

Консультант з маркетингу безрецептурної групи препаратів – Оксана Радченко

Керівник департаменту з питань корпоративних комунікацій Санофі в Україні - Світлана Довгич


Агенство:

Креативний директор - Полякова Марія

Арт-директор – Галина Співак

Копірайтер – Анна Гераскіна

Дизайнер – Богдан Каніло

Дизайнер – Олексій Вихрістюк

Головний розробник – Євген Зайков


За матеріалами прес-релізу

Присоединяйтесь к нашему каналу в Telegram.
 
,