06 Июня 2018 в 10:59 279

Scholz & Friends Kyiv знає, чи можливо приручити гепарда?

Справжні саванські пристрасті вирують у рекламній кампанії для бренда Cat Chow®, розробленій креативним агентством Scholz & Friends Kyiv.

Приручити? Навряд. Про це добре знають всі власники домашніх котиків – за личиною милих улюбленців приховується справжня сутність їхніх диких родичів, а інстинкти завжди беруть верх! А от задобрити (улюбленою їжею, звичайно) можна спробувати.


Для агентства цей проект став особистою маленькою прем’єрою – вперше в портфоліо з’явився ролик про корми для тварин, ще й знятий у такій тісній співпраці з останніми.


P.S. Приз глядацьких симпатій однозначно хотілося б віддати пернатій героїні другого плану. Ні вона, ні жодна з її чотирьох дублерок під час зйомок не постраждали.

 video
За матеріалами прес-релізу
Присоединяйтесь к нашему каналу в Telegram.
 
,