10 Февраля 2017 в 15:23 1531

Січень 2017 – найактивніший на ТБ за останні три роки

У січні 2017 року кількість брендів, які рекламуються на телебаченні, побила трирічний рекорд, і сягнула 273.

При цьому заповнюваність рекламних блоків на телеканалах найбільшої телегрупи України, StarLightMedia, становила 85-90%, що є значно вище середніх показників січня. Попит на телерекламу (SOR) перевищив аналогічний період минулого року на 9%.

«Рік стартував з дуже переконливими результатами для українського телеринку. Січень 2017 – найактивніший за останні три роки, - відзначив генеральний директор StarLight Sales Андрій Партика. - Ми це сприймаємо як дуже позитивний сигнал. Реклама розкуплена на найвищому рівні для січня з періоду початку конфлікту на Донбасі. Кращу динамку демонструють категорії торгівлі, побутової техніки, та кондитерських виробів. Наразі з більшістю клієнтів завершуються переговори щодо річних контрактів. Ми очікуємо появи в телеефірі  значної кількості нових брендів, серед них буде чимало українських. Найбільше нових імен в категоріях лікарських препаратів та продовольчих товарів. Обсяг угод і розпроданість у січні вказує на те, що в 2017 році темпи зростання ринку будуть такими, як і в 2016, або на кілька відсотків вищими».

Динаміка попиту на телерекламу
Динаміка попиту на телерекламу

Згідно з прогнозом StarLight Sales, у 2017 році очікується зростання українського ринку телереклами на 35%.


За матеріалами прес-релізу

 
,