01 Июня 2018 в 22:36 1095

Стали відомі результати 19-го КМФР

На Церемонії нагородження Київського Міжнародного Фестивалю Реклами були оголошені довгоочікувані переможці.

Гран-Прі фестивалю отримав проект «Thirsty Tags», створений грузинським агентством Redberry.

 GWP Campaign
Конкурсна програма КМФР 2018 складалась із 12 конкурсів: Film, Film Craft, Print & Publishing, Out Of Home, Radio & Audio, Design & Branding, Digital & Mobile, Advertising Campaigns, Media, Branded Content & Visual Storytelling, Industry Categories та Best Marketing Innovations.

Унікальною системою оцінювання КМФР є результат для кожного учасника.  Вона дає можливість кожному, хто наважився подати роботу у конкурсну програму 19-ого КМФР, побачити суддівську оцінку своєї роботи. Відкритість результатів кожної роботи дозволяє орієнтуватись тим, хто, на жаль, не дійшов до фіналу, наскільки далеко вони були від перемоги чи ні та підсилити свої роботи для подачі на інші міжнародні фестивалі.


Повний список результатів доступний за посиланням. 

Вітаємо переможців та всіх учасників із завершенням креативного сезону та до зустрічі на Ad Black Sea 2018!

Присоединяйтесь к нашему каналу в Telegram.
 
,