19 Июня 2017 в 14:25 614

StarLight Sales запускає нові стимули для телевізійних рекламодавців

StarLight Sales оголосила для телевізійних рекламодавців акцію «Спекотне літо».

Компанії, які за останній рік збільшили інвестиції в телерекламу на 30% і більше (це більше 50% клієнтів), до кінця літа можуть розраховувати на цінову знижку до 50% на додаткові річні бюджети.

Рекламодавці, які не підпадають під умови акції, але мають додаткові річні бюджети на літній період, можуть також розраховувати на додаткову мотивацію в цей період.

«Українська економіка відновлюється, зростає споживчий попит, і тому ми вирішили підтримати тих наших партнерів, котрі, вчасно реагуючи на цей тренд, зацікавлені нарощувати рекламну активність, – повідомив генеральний директор StarLight Sales Андрій Партика. - Минулорічна літня акція дала нам більше ефекту, ніж ми розраховували. Тому цього року пропозиція обмежена».

Літня акція StarLight Sales 2016 року довела рівень розпроданості рекламних блоків до максимуму, у червні цей показник становив 95%, у липні – 92%, у серпні – 96%.

У січні-лютому 2017 року акція «Легкий старт» призвела до рекордної для цього періоду розпроданості – більше 80%.

За матеріалами прес-релізу
 
,