23 Октября 2014 в 17:30 1109

Світовий експерт з соціального маркетингу Джефф Френч про соціальний маркетинг

В інтерв’ю Групі соціального бізнесу О2


Джефф Френч - визнаний світовий лідер у галузі теорії та практики соціального маркетингу.

1. Нещодавно відбулась Європейська конференція з соціального маркетингу  - 2014 метою якого було отримання нових рішень для подальшого розвитку соціального маркетингу в Європі. Чи дала конференція очікувані результати?

Джефф Френч: Так, конференція пройшла більш, ніж успішно. Експерти із 27 країн світу зібрались щоб поділитись  досвідом успішно реалізованих проектів, а також, обговорити що ми разом можемо зробити для поширення соціальних ініціатив у Європі та світі. Окрім того, було оголошено про початок виборів до Ради Європейської Асоціації Соціального Маркетингу (ESMA). Бажаючих висунути свої кандидатури прошу відвідати сайт www.europeansocialmarketing.org/

2. Які нові рішення для розвитку соціального маркетингу Вам вдалось знайти?

Джефф Френч: Під час конференції піднімалось багато питань щодо розвитку та оцінки успішності соціальних програм, на основі маркетингових принципів. Основні з них, це: потреба в чітких, вимірюваних цілях, що відповідають критеріям SMART,  потреба в сегментації аудиторії та  підготовці спеціалізованих програм, нагальність систематичного планування та необхідність створення об’єднань в державних, громадських та бізнесових колах, які б реалізовували вищезгадані програми.

3.  Чи можуть ці рішення бути прийнятними і для розвитку соціального маркетингу в Україні, враховуючи, що це дуже молодий  напрямок для країни?

Джефф Френч:  Україна зіштовхується з багатьма тими ж проблемами, що спіткали й інші країни, звичайно, це додає  складнощів. Але Україна має можливість скористатись кращими доробками в сфері соціального підприємництва, при цьому вчитись на помилках інших. Україні може, і Україні варто вивчити досвід реалізації соціальних маркетингових ініціатив щоб знати напевно, що кошти фондів, залучені для соціальних програм розподіляються раціонально і є можливість кількісно і якісно оцінити віддачу.

4. 30 жовтня Ви станете спікером Міжнародної Конференції «Соціальне партнерство – шлях до Європи», яка буде проводитись в Києві. Чого слід очікувати українським соціальним підприємцям від Вас? Які основні теми Ви плануєте піднімати?

Джефф Френч: Я з нетерпінням чекаю приїзду в Україну і спілкування з людьми про соціальний маркетинг і соціальну віддачу від ведення бізнесу. Основний месседж, який я хочу донести: соціальний маркетинг – це набір принципів, які допоможуть реалізувати програми соціального розвитку більш ефективно.   Соціальний маркетинг – це, також, дуже демократичний формат роботи, так як він базується на інвестуванні в розуміння потреб і бажань людей, а потім  -  інвестування в засоби задоволення цих потреб. Маркетинг – це внутрішнє ядро всіх розвинених країн, адже він ґрунтується на принципі взаємовигідного обміну для створення цінності. Ось чому ідеї соціального маркетингу знаходять свою реалізацію у всьому світі. Крім того, працювати в сфері  соціальним маркетингом завжди цікаво і захоплююче. З нетерпінням чекаю зустрічі в жовтні!

З програмою конференції можна ознайомитися на сайті Міжнародної Конференції - www.forum.o2.ua

Довідка: Джефф Френч - визнаний світовий лідер у галузі теорії та практики соціального маркетингу. Опублікував понад 90 робіт, статей і книг в даній області. Запрошений професор Університету Брайтона і співробітник Королівського коледжу. Був директором з комунікацій та політики  Агентства розвитку охорони здоров'я протягом п'яти років. В 2005 очолив Національну раду соціального маркетингу і створив Національний центр соціального маркетингу. В 2009 році став генеральним директором Strategic Social Marketing Ltd., яка працює з клієнтами по всьому світу в приватному, НКО та державному секторі над розробкою та оцінкою соціальних програм. Член РадиCREDOS  та провідний консультант Ради ЄС з 2009 року; член Міжнародної асоціації Виконавчого комітету соціального маркетингу і співзасновник Європейської асоціації соціального маркетингу. Джефф Френч працював над програмами зміни поведінки та соціальної політики у більш ніж 20 країнах світу


За матеріалами прес-релізу

 
,