08 Мая 2018 в 10:14 1541

THINKMcCANN розкрили секрети життя по-французьки

Агентство THINKMcCANN створило нову комунікацію для пива Kronenbourg 1664 Blanc

З появою нового бренд-стилю в пива Kronenbourg 1664 Blanc, нові іміджеві ролики в уже традиційній а la france стилістиці не змусили себе довго чекати. Саме новий стиль і став основою креативної ідеї – яскраві смуги, що символізують оновлений Kronenbourg 1664 Blanc, з’являються в буденних ситуаціях і перетворюють їх на маленьке свято. Так Kronenbourg 1664 Blanc додає життю барв і робить кожен момент особливим.

Адже як кажуть французи, неважливо, яка зараз смуга в твоєму житті – біла, синя або червона, головне, щоб вона була яскравою!
 video
Клієнт Carlsberg Ukraine

Ірина Качура – віце-президент з маркетингу
Дмитро Пилипенко – директор з маркетингу
Юлія Кириллова – провідний бренд-менеджер
Віталій Бесєдін – бренд-менеджер

Агентство THINKMcCANN

Юлія Сторчак – асоційований креативний директор
Оксана Капранова – старший арт-директор
Анастасія Долиненко – молодший арт-директор
Валерія Бабко – копірайтер
Ольга Кутузова – асоційований директор з обслуговування клієнтів
Анастасія Костікова – старший акаунт-менеджер
Юрій Склярук – керівник департаменту з ТВ-виробництва

Студія PRONTO FILM

Тарас Працьовитий – режисер
Євген Губренко – оператор
Максим Асадчий – виконавчий продюсер
Олександра Крашеніннікова – лінійний продюсер
Олексій Величко – художник-постановник
Анатолій Познянський – спеціаліст SFX
Олена Ігнатенко– стиліст
Постпродакшн-студія: Wizard

За матеріалами прес-релізу
Присоединяйтесь к нашему каналу в Telegram.
 
,