27 Декабря 2018 в 13:23 999

У DIEVO з’явилася нова айдентика

Digital-агенція повного циклу DIEVO закінчує 2018 рік з новою айдентикою і власним сайтом.

За неповні 3 роки команда DIEVO (входить до групи компаній NOSTRA Communications Group) здійснила гіперстрибок: від молодого стартапу з шістьма космокотиками на борту – до digital-агенції повного циклу, яка входить до ТОП-15 digital-агенцій згідно з рейтингом «Вибір рекламодавця» за підсумками EFFIE 2016–2017 років, та ТОП-20 медіа-агенцій за підсумками 2018 року.


Такий стрибок було закладено в ДНК і назву агенції – DIEVO, – що є похідною від словосполучення digital evolution. Еволюційний підхід до комунікацій у цифровому середовищі, невпинний рух уперед і втілення дійсно «дієвих» та ефективних проектів – три реактивних двигуна, які успішно рухають агенцію вперед.
Саме тому за досить короткий термін DIEVO стало успішним гравцем українського ринку інтернет-реклами й активно працює над його розвитком у складі Бюро інтерактивної реклами (IAB Ukraine), Інтернет-асоціації України (ІнАУ) та Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК).


Зміна айдентики для DIEVO – це логічний крок, до якого вели всі трансформації в агенції за ці неповні 3 роки. На початку 2016-го команда агентства вирушила у відкритий простір української інтернет-реклами під лого зі стилізованим супутником на орбіті та у космічних шоломах.


Космос, як метафора еволюції досягнень людства, для молодої команди DIEVO – більше ніж символ. Це основа корпоративного стилю агенції, яке докладає постійних зусиль, щоб залишатися серед фальконів діджитал-галактики.


Тож оновлена айдентика продовжує космічну тематику, але у більш дорослому мінімалістичному стилі.

Сьогодні DIEVO – це:

  • Команда з 28 професіоналів, готова до буть-яких професійних викликів і нестандартних завдань, яка веде ефективну роботу за 5 напрямками: стратегія, креатив, SMM, продакшн та медіа-реклама.
  • Понад 20 постійних клієнтів – міжнародних та українських компаній, серед яких Kimberly-Clark, MTI, Lenovo, Kärcher, Diageo, Bunge та інші.
  • Близько 30 ефективних проектів, об’єднаних єдиним підходом: зробити «дієво».
  • Власний корпоративний сайт, на якому можна прочитати про дієві проекти та задоволених клієнтів, познайомитися з командою DIEVO та зробити перший крок до тривалого і взаємовигідного партнерства.


«За ці майже 3 роки ми пройшли шлях, який для деяких агенцій потребує мінімум удвічі більше часу. Тож не дивно, що ми досить швидко подорослішали, а дорослій агенції притаманна більш стримана й водночас стильна айдентика. Звучить дивно, що весь цей час ми вдало робили бізнес, не маючи власного сайту і, до речі, це було одним з найчастіших запитань на співбесідах. Я дуже радий, що ми нарешті зробили, притому виключно власним ресурсом талановитої дизайн-команди, як дизайн нашого власного сайту, так і нову трендову айдентику». – Іван Кучеренко, керуючий партнер агенції DIEVO.


«Від початку заснування агенції ми хотіли показати основний принцип роботи команди, який закладено у нашу назву, тому всі наші зусилля були спрямовані на реалізацію «дієвих» проектів, а для айдентики нам вистачало логотипу, темплейту презентацій та візитівок. Проте з подальшим розвитком виникли і більш амбітні цілі, для виконання яких цього «набору початківця» стало замало. :)


Разом із новою стриманою стилістикою у нас з'явився довгоочікуваний корпоративний сайт, на якому можна знайти всю інформацію про агенцію, а також зв'язатися з нами для співпраці». – Андрій Чуйко, директор зі стратегії та креативу агенції DIEVO.

За матеріалами прес-релізу
Присоединяйтесь к нашему каналу в Telegram.
 
,