08 Июня 2018 в 10:06 345

У США створили рекламу про джерела новин в еру інтернету

Журнал Columbia Journalism Review спільно з рекламним агентством TBWA / Chiat / Day створили фотографії, які спонукають замислитися над тим, звідки люди зараз дізнаються новини.

Рекламна компанія має назву «Справжня журналістика має значення», повідомляє Creativity Online.

Рекламная публікація вийшла на сторінках газети The New York Times 1 червня. Також вона незабаром з'явиться й у інших авторитетних американських медіа: CNN, Wall Street Journal и Атлантика, а також у свіжому номері журналу Columbia Journalism Review.

Фотографії кампанії покликані нагадати про проблему недостовірної інформації та фейків в інтернеті, які масово поширюються в наш час.

З першго погляду чорно-білі світлини з людей, які читають газети, виглядають звичайними. Але якщо придивитися, то можна помітити, що замість назв друкованих видань там написи «Блог якогось хлопця», «Батькові пости в Facebook» і «Ретвіт незнайом».
За матеріалами Media Sapiens
Присоединяйтесь к нашему каналу в Telegram.
 
,