16 Октября 2018 в 09:38 622

Українське телебачення вже давно захопили в полон

Агентство @Media First Ukraine підготувало аналітику стосовно внеску фарм-компаній в рекламу на українському телебаченні.

В середньому в день виходить близько 5 000 рекламних роликів фарми. Це 84 тисячі секунд або майже 24 години ефірного часу на телебаченні (майже 40 телеканалів).  Для зрівняння реклама ліків сумарно займає 50% ефірного часу новин на всіх телеканалах!    


Подумати тільки: ¼ рекламного клатеру на телебаченні – це реклама лікарських засобів близько 110 фармацевтичних компаній!  В середньому кожна компанія рекламує близько 5 різних брендів, а Фармак  вже за пів року 2018 року прорекламувала 17! Своїх препаратів. І ця категорія навіть і не думає зупинятись: в 2018 (пів року) кількість куплених зважених рейтингів зросла на 6%, в порівнянні з попереднім роком, а також з’явилися 4 нових рекламодавця - Servier, Натур+ (до речі, вітчизняний виробник), NTC S.r.l. та Mega Lifesciences.


В цій ситуації головне питання в тому, як же виділитись на фоні такої кількості конкурентів, щоб споживач звернув увагу та запам’ятав саме ваш бренд? Ми знаємо як… ????

За матеріалами прес-релізу
Присоединяйтесь к нашему каналу в Telegram.
 
,