15 Марта 2017 в 13:10 3673

Українські правозахисники запустили інформаційну кампанію проти мови ворожнечі

На вулицях та в метро Києва вони розмістили плакати, які нагадують, що образливі вирази та ярлики завдають шкоди, не меншої за фізичне насилля. Разом зі столицею соціальна реклама з’явиться в Дніпрі та Львові.

“Рани від слів не загоюються”, - каже слоган соціальної реклами.


Ми часто використовуємо щодо представників різних меншин сталі вирази, які насправді мають образливе значення та підтримують низку стереотипів. 


Мова ворожнечі в публічному просторі чи приватному житті сприяє розповсюдженню злочинів на ґрунті ненависті. Слова не тільки залишають шрами, вони спонукають до реальних дій - фізичної агресії та насильства.


На сайті інформаційної кампанії розміщено пояснювальні тексти про вирази та упередження щодо жінок, мігрантів та гомосексуалів.


“Ми хочемо показати, що упереджене ставлення - це проблема не однієї меншини. Корені дискримінації завжди одні й ті самі. Це наше нерозуміння, підкорення стереотипам та страх іншого”, - каже голова громадської організації “Інсайт” Олена Шевченко, що реалізовувала проект.


Інформаційну кампанію розроблено ГО “Інсайт” за фінансової підтримки Міжнародного фонду “Відродження”, RFSL, у партнерстві з Кампанією проти дискримінації. Візуальні образи розробила незалежна рекламна агенція Royal Advertising, вивівши проблематику, що висвітлюється, на принципово вищий рівень — завдяки зрозумілим впізнаваним образам, кампанія акцентовано засуджує будь-які прояви насильства у суспільстві.

За матеріалами прес-релізу
 
,