20 Июня 2018 в 14:18 1339

Український проект серед фіналістів Euro Effie Awards 2018

Кампанія Changing beer climate, створена для спонсору Євробачення 2017 ТМ «Львівське», потрапила в шорт-лист після першого туру суддівства EACA Euro Effie Awards 2018.

38 кампаній, серед яких «Changing beer climate», створена для Carlsberg Ukraine, потрапили в шорт-лист після першого туру суддівства EACA Euro Effie Awards 2018.


Euro Effies – це щорічний конкурс, що нагороджує найбільш ефективні мультинаціональні комерційні комунікаційні кампанії Європи а також є доказом та символом рекламної ефективності і плідних відносин між клієнтом та агентством. 


Список фіналістів доступний за посиланням.


Другий тур суддівства на чолі із Adrian Farina, головним віце-президентом з маркетингу  Visa відбудеться 28 червня. Журі оберуть переможців Euro Effie Awards, відштовхуючись від результативності та креативності. Пропонуємо ознайомитись із повним списком журі.


Переможці будуть оголошені ввечері 16 жовтня на Церемонії нагородження у La Madeleine, Брюсель. Реєстрація буде відкрита у липні на офіційному сайті Euro Effies www.euro-effie.com.


sostav.ua

Присоединяйтесь к нашему каналу в Telegram.
 
,