10 Июля 2018 в 14:55 586

«Укрнафта» ребрендує мережу АЗС

ПАТ «Укрнафта» реалізує масштабний проект з ребрендингу мережі своїх автозаправних станцій (АЗС).

Станом на 10 липня в новому форматі працює п’ять АЗС у Києві та Київській області. Протягом місяця компанія приступить до ребрендингу ще щонайменше 10 АЗС у Західному та Центральному регіоні.


«Укрнафта» розпочала ребрендинг АЗС з об’єктів у Києві: 13 квітня було відкрито одразу дві автозаправні станції в оновленому форматі. Індустріальний дизайн, набір найнеобхідніших послуг, якісне обслуговування та, звичайно ж, пальне стандарту ЄВРО 5 – такі основні атрибути ребрендованих АЗС «Укрнафти». Сьогодні на цих станціях можна знайти повноцінний магазин непаливних продуктів, зону «швидкого харчування», товари для автомобіля та можливість зарядки мобільних телефонів – по суті, все необхідне для водія чи мандрівника. З останніх нововведень – на оновлених АЗС з’явились так звані «Точки зв’язку». Це зона обладнана вмонтованим планшетом, де можна швидко і безкоштовно зайти до мережі інтернет, який також надає можливість здійснювати безкоштовні дзвінки по території України або в будь-яку точку світу за допомогою власного Skype-account.


Розробкою стратегії оновленого бренду, дизайну та архітектурними рішеннями на АЗС, комунікаційною платформою та загальною ритейл-стратегією мережі займалось агентство FEDORIV, яке запропонувало нові кольори, оновлений логотип та концептуально нову стратегію розвитку мережі АЗС. Для оформлення використана чорно-біла палітра. До нового логотипу мережі увійшла піктограма «трикутника», яка історично позначала нафтове родовище на всіх топографічних картах. Ребрендовані станції оформлені в стилі industrial.


«Ми раді бачити, що результати нашої роботи були втілені в життя. Нові АЗС змінилися: виглядають добре, працюють добре. Тепер прагнемо до "чудово"», - прокоментував Андрій Федорів роботу свого агентства.


 «Як компанія-лідер з кількості АЗС по всій країні «Укрнафта» має унікальну перевагу і водночас унікальну відповідальність, адже своєю роботою ми формуємо ставлення українців у різних куточках країни до галузі та якості її продукції. Мережа автозаправних станцій – це єдиний напрямок, де ми працюємо з кінцевим споживачем свого продукту, тому на її оновлення спрямовуємо максимум зусиль та ресурсів. Наша мета – пропонувати якісний сервіс та якісний український продукт, зберігаючи доступною ціну для споживачів по всій країні», - зазначив Марк Роллінс, Голова Правління ПАТ «Укрнафта».

За матеріалами прес-релізу
Присоединяйтесь к нашему каналу в Telegram.
 
,