28 Ноября 2018 в 17:53 1007

ВРК заговорить як топ-менеджер

Говори як топ-менеджер, пость як власник агентства, і — go on the top, — вирішило digital-агентство повного циклу DIEVO (входить до групи компаній NOSTRA Communications Group) і прокачало комунікацію ВРК у соцмережах.

Рекламно-комунікаційний ринок України розвивається зі швидкістю безстрашного Falcon 9: міжнародні нагороди, круті проекти, нові агентства та імена. Багато молодих, зухвалих і голодних.

Саме час об'єднатися навколо організації, яка надихне, навчить і захистить. Яка буде своєю серед своїх, стане справжньою love mark. ВРК уже давно заслужила повагу і довіру рекламного співтовариства. Тепер залишилося лише зібрати побільше однодумців у соцмережах і впевнено закріпитися у top of mind серед активної Facebook-аудиторії. І digital-агентство повного циклу DIEVO знаєяк.

«Ми розуміємо, що говорити мовою аудиторії — це must. А говорити про те саме, що й аудиторія,— це можливість знайти точки зіткнення, бути цікавими й корисними. Наше агентство поспостерігало за ядром цільової аудиторії ВРК — власниками рекламних агентств і топ-менеджерами,— дізналося, про що вони найчастіше публікують пости і розробило для ВРК «дзеркальну» комунікацію».— Іван Кучеренко, керуючий партнер агентства DIEVO.

ВРК тепер буде ділитися досвідом, розповідати про нових учасників ВРК, давати ексклюзивні експертні коментарі про події у світі реклами, навчати аудиторію і...
А втім, підписуйтеся на ВРКі стежте за змінами, лайкайте, шерте й коментуйте!

«ВРК наразі об'єднує понад 170 членів, виконує досить багато різнопланових завдань, проектів, є організатором чисельних подій тощо. Ми розраховуємо за допомогою нової, «дієво посиленної» комунікації у соцмережах донестиінформацію про нашу діяльність якомога більшій кількості спеціалістів рекламного ринку країни. Причому зробити це настільки ефективно, щоб унеможливити питання, хто така, чи що таке ВРК і що воно таке робить, навіщо воно мені... Здається за 20 з малим років всі все про нас мають знати, але майже кожного тижня нам задають подібні запитання. Тепер ми знайшли дієвого відповідача».— Максим Лазебник, генеральний директор Всеукраїнської рекламної коаліції.


За матеріалами прес-релізу

Присоединяйтесь к нашему каналу в Telegram.
 
,