29 Декабря 2018 в 11:25 3066

Які зміни відбудуться з розміщенням реклами на ТБ у 2019 році

На українському ТБ-ринку є така традиція: щороку, напередодні новорічних свят, у галузі відбуваються суттєві зміни. Зазвичай вони носять більш фундаментальний характер, ніж в інших медіа, і торкаються пакетів каналів, типів розміщення або оновленням баїнгових аудиторій.

MediaScope розповідає, на що очікувати рекламодавцям у 2019 році.


Лейтмотив 2019


Головним мотивом змін у 2019-му стала проблема з ресурсами каналів та необхідність їх врегулювати. Цю потребу ринок знову відчув у серпні 2018 року, а нові підходи сейлзи запропонували вже ввечері п'ятниці 19 жовтня.


Група 1+1


У 2019 році у групі 1+1 відбудуться мінімальні та зрозумілі зміни. Група запропонувала єдину баїнгову аудиторію 18-54 для всіх каналів пакету. Це технічний ціновий перехід, який враховує основні профілі та аудиторії каналів. Але завдяки йому у спліті розміщення можна буде залишати канали, цільова аудиторія яких раніше була вкрай дорогою або визивала питання.


Утім, стандартний тип розміщення на 1+1, як і раніше, залишає можливість загального керування кампаніями. Це вагомий аргумент, незважаючи на аукціонний продаж рекламного ефіру загалом.


Об'єднаний пакет каналів СтарлайтМедіа, Інтермедіа Групи, МедіаГрупи Україна та приєднані до продажів канали


Укладена між каналами угода та нові інструменти ціноутворення призведут до вагомих змін на ринку в 2019 році. Вони спрямовані в першу чергу на комерційний розподіл інвентарю каналів та вирішення минулорічних проблем з перезаповненням та недозаповненням рекламою каналів пакету. І свою задачу з боку каналів ці зміни виконають на 200%.


Група каналів запропонувала 60 баїнгових аудиторій, з яких можна обрати до 20 в рамках однієї угоди. Це дає можливість розміщувати рекламу по цільовим аудиторіям, близьким до аудиторій брендів та натурального річного спліту. Через перезважування до аудиторії 18-54 50+ вибір любої баїнгової приводить до єдиного комерційного варіанту розподілу бюджету між каналами.


Особисто нам дуже цікаво оцінити якість нових для ринку типів розміщення Programmatic/Programmatic LC та їх відмінність від попереднього типу розміщення “плавання”. Канали обіцяють, що новий підхід буде більш якісним та призведе до зростання охоплення. Але через коридори відхилень виконання кампаній у порівнянні з агенціями будуть більшими (до 15% протягом тижня).


Новий інструмент не враховує специфіку окремих сезонних брендів. Зазвичай протягом року показники телеперегляду мають відхилення, і раніше їх можна було врахувати для вузьких сезонів.


Що буде з традиційної оптимізацією, врахуванням вузьких інтересів брендів та рівнем виконання показників кампаній? Бажаєш покращити розміщення та керувати кампанією – плати більше! Агенціям доведеться зважувати доцільність та необхідність здорожчання, можливість знайти оптимальний варіант для рекламодавців є завжди!


На що чекати у 2019-му?


Початок року однозначно не дасть чіткі відповіді на те, як саме змінився ринок та інструменти продажу. Швидше за все реальна ситуація вималюється тільки наприкінці першого кварталу. Тож слідкуємо та винаходимо свої підходи!


Всім бажаємо вдалого та результативного нового року!


Автор: Яна Дараган, MediaScope.


sostav.ua

Присоединяйтесь к нашему каналу в Telegram.
 
,