17 Сентября 2018 в 10:28 532

Яку долю рекламного клатеру щороку на українському ТБ займають нові рекламодавці

4% - саме таку долю рекламного клатеру щороку на українському телебаченні займають нові рекламодавці – ті, для кого ТБ реклама – перший досвід. І, хоча в абсолютному вираженні їх кількість зменшується, акценти зміщуються в бік стрімкого зростання медіа бюджетів кожного нового рекламодавця.

Лікарські засоби витримують тренд ринку, і займають позицію №1 серед новачків. На другому ж місці – категорія продуктів харчування. Цікаво, що з кожним роком збільшується доля вітчизняних рекламодавців: у 2018 році дві з трьох компаній - українські.

Матеріал підготував Media First Ukraine.


sostav.ua

Присоединяйтесь к нашему каналу в Telegram.
 
,